• Anonym (SP)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Livet är för kort och jag vill inte spendera min tid på en person som bryr inte sig om mig och leker med mina känslor.
    Om man är seriös och har äkta känslor gör man allt för att träffa en person som man älskar.

• Anonym (SP)

Obesvarad kärlek gör mig ont och jag mår dåligt. 
    Det är dags att acceptera att jag betyder ingenting för dig.
    Jag måste hitta min inre kraft och gå vidare.
    Jag hoppas att du är lycklig i ditt förhållande. 

• Anonym (SP)

Varför det är så svårt för mig att släppa dig?
    Jag drömde om dig igen.. Vi var på en fin strand, du kramade och kysste mig. 
    Snälla kom till mig kl 16 idag om jag betyder något för dig. Vi kan ta fika hos mig eller ta en promenad i mitt område. Du får ringa/skriva till mig.
    Du är viktigaste person i mitt liv nu. Jag saknar dig så mycket. Hjärta
    P.S. 09:09 5/5

• Anonym (SP)

Jag förstår inte ditt beteende, du avvisar mig hela tiden. Jag är så trött att knacka på i stängda dörrar..
    Tror du att vi kan inte vara lyckliga tillsammans?
    Varför gör du allt för att jag mår dåligt och känner mig otillräcklig?

• Anonym (SP)

Lämna mig ifred om det är ett spel för dig och du har inte äkta känslor för mig. Det gör bara ont när du ger ett hopp och sedan avvisar mig.

• Anonym (SP)

Jag är seriös och ärlig person. Jag lekte aldrig med någon annans känslor. Allt det här jag skrev till dig var sant, från mitt hjärta. Hjärta 
    Snälla gör ett steg till mig om jag betyder något för dig. 
    P.S. 2124CN

• Anonym (SP)

Jag är besviken på kärleken och jag slutar skriva här. Jag accepterar att du inte vill träffa mig.
    Allt gott!

• Anonym (SP)

Min kärlek till dig lever fortfarande i mig och jag kan inte göra något. Oavsett hur många kilometer är mellan oss tänker jag bara om dig. 

• Anonym (SP)
    Jag vet nästan ingenting om dig men jag älskar dig av hela mitt hjärta. Hjärta  Jag kan inte förklara mig själv hur är det möjligt.. Jag har inte upplevt så starka känslor till någon tidigare.
    Jag undviker inte dig, jag väntar bara att du gör ett steg till mig för att vi kan prata. Jag vet fortfarande inte om din status så vågar jag inte komma till dig.
    Varför har du dåligt självförtroende? Du har fått många bekräftelsen från min sida. 
    Jag tycker om dig som du är. Saknar dig.Hjärta
  • Anonym (SP)
    Du var så stilig i kostym idag. Jag är alltid nervös när jag ser dig, det är så svårt att hantera mina känslor. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!