Inlägg från: Anonym (Golfbruden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Golfbruden)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Merde) skrev 2023-10-21 10:34:56 följande:

Känner verkligen igen mig i detta men anser att det definitivt är möjligt att längta efter något utan att försöka förverkliga det.

Så, ja du är sannolikt (hälsosamt) monogam

Jaså. Skönt att höra ändå, har undrat i perioder om det är nåt litet fel på mig. Översexuell eller så. Eller det är passionen jag känner av, sex är bara ett uttryck.

Skulle aldrig förverkliga det och undviker exet på alla sätt. Men känner inte det där ointresset andra verkar få för ex när man avslutat. Nåja.
  • Anonym (Golfbruden)
    Anonym (Merde) skrev 2023-10-21 16:59:20 följande:

Finns säkert någon prussiluska som gärna vill skambelägga dig för sådana känslor, inte jag.

Jag umgås iofs med några av mina ex som jag mer än gärna hade legat med, det var inte dåligt sex som gjorde att vi delade på oss men jag vill inte leva i en lögn eller hålla på och ljuga för min sambo.

Nä, skam är inget vidare.

Nä, sexet har nästan alltid varit väldigt bra i mina relationer, som du säger, det har varit annat som legat bakom uppbrotten. Skulle aldrig göra något som gör min partner ledsen så det går helt bort. Men hade jag varit singel så kanske jag hade riskerat att bara ha glödhett sex med exet. Antagligen inte dock eftersom det är för mkt känslor inblandade.
  • Anonym (Golfbruden)
    1omtänksam skrev 2023-11-03 16:38:04 följande:
    Hej mumsis! 
    Väldigt fint skrivet! Tycker du ska berätta för henne :) Önskar att det var hon jag tänker på som hade skrivit så till mig. Hade varit fantastiskt. Men tyvärr. Hon har tydligt sagt att hon inte vill ha någon djupare kontakt. Att det inte riktigt finns plats för mig i hennes liv. Typ så. 
    Dock är vi vänner. Hon har sagt att hon vill ta ett glas vin, ta en promenad och en fika med mig. Så hon är på nåt sätt dubbel i vad hon säger och sagt. Det har gjort mig förvirrad såklart. Gjort att jag funderat ännu mer på alla dessa "varför" om du förstår. Varför säger man en sak men menar en annan? Är hon en sådan som bara slänger ur sig saker? utan att mena? 
    Dock har jag nu faktiskt gett upp att vilja utforska allt detta pirr som hon fick mig att känna, glädjen, den härliga positiva känslan hon fick mig att känna i mitt bröst. Minns även min egen vimsighet i hennes närhet. Hur jag fick för mig att hon kände samma. Åtminstone där och då. Vet inte om hon är rädd för något? Men hon är inte typen som annars är särskilt rädd av sig vad jag upplever. Tvärtom. Därför har jag tagit hennes ord på allvar (att hon inte har plats för mig osv) och respekterar henne. Hon verkar inte vilja ha mig i alls i sin närhet helt enkelt. 
    Kommer dock alltid att fortsätta fråga mig själv "varför". Varför hon säger en sak men menar en annan, varför hon verkar ha ändrat sig, eller varför hon hela tiden sköt upp fika och promenad. 
    Det låter som bekräftelsebehov helt enkelt. Hade hon velat träffa dig så hade hon gjort det. Det är inte särskilt schysst att låta dig hoppas och jag tycker att du ska se det för vad det var. Finns människor som beter sig så tyvärr, det beror på brister hos dom själva.

Det du kan göra är att sätta stopp för sånt beteende genom gränssättning. Och sen hitta en annan som är värd din tid om du känner för det.
  • Anonym (Golfbruden)
    1omtänksam skrev 2023-11-03 20:08:16 följande:
    Hej Golfbruden! 

Tack för din klokhet!! Du har rätt I allt du skriver. Jag har insikten också. Önskar dig trevlig helg 😊
    Tack. Det misstänkte jag att du har :) Tack och detsamma.
  • Anonym (Golfbruden)

Jag drömde om både dig och min nya inatt. Den nya var strålande vacker precis som i verkligheten, det gav mig en sprittande lycka inombords. Den där yttre och inre skönheten. När du dök upp där i drömmen så bara du tittade allvarligt på mig och jag grät. Lustigt hur drömmar funkar men det var ändå samma sorts känsla som jag har irl, avslut och sorg plus lycka över nu och framtiden.

• Anonym (Golfbruden)
    Anonym (Pssst) skrev 2023-11-12 22:13:37 följande:
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-11 23:54:02 följande:
    Man kan ju alltid låta de va me

Trist att du bara ger upp
    Ibland är det helt rätt att kasta in handduken. Bättre för alla inblandade att göra det i rätt tid och gå vidare.
  • Anonym (Golfbruden)
    1omtänksam skrev 2023-11-13 18:40:25 följande:

Till golfbrufen.

Går tyvärr inte att citera. Du vet att jag håller med i din klokskap golfbruden. MEN jag tänker också att en kanske inte ska kasta in handuken för tidigt heller? 

Läser om så många här som jag önskar hade skickat till rätt person. Tänk om så mycket en önskar faktiskt är ömsesidigt? Många skriver att dom känner samma men visar inget av det utåt osv. Det är ju jättesynd!  
    Något ömsesidigt verkar det ju tyvärr inte vara från den person jag nog är förälskad i, definitivt attraherad av och tycker mycket om så jag har kastat in min handduk haha 😄 vill hen mig något får det själv ringas till mig eller skicka meddelande. Hen vet var jag finns så ... 
    En annan sak som är bra i allt "mitt" är att jag fått mer erfarenhet. Nu vet jag faktiskt var mina gränser går, varför jag ofta agerar som jag gör och gjort. Sen har det varit trevligt att få feedback då och då härifrån. Bla från dig. Tack alla 🙏
    Detta "ältande" och försök till kontakt har även fått mig att hädanefter värdesätta mig själv mer. Inte tro på vad ord alltid säger utan det som gäller är handling. 
    Men nu räcker det även för mig. Färdig med att attraheras och bli förälskad i människor där det faktiskt är så att personen inte känner något för mig. 
    Ha en fin kväll golfbruden och alla andra här också 😊 
    Jag tänker på när man håller fast i något som man prövat och det inte funkar. Det är synd när man försöker för länge, det är ngt jag själv gjort alltför många ggr, det har jag lärt mig mkt av.

Sen detta att helt enkelt vara intresserad men inte veta, där är jag helt för att ha guts om det är läge. Jag har aldrig ångrat att jag stuckit ut hakan i dom fallen, dock motsatsen.

Lite sent men tack så mkt, lycka till självSkrattande
  • Anonym (Golfbruden)
    Anonym (If) skrev 2023-11-15 21:06:05 följande:

Nu är jag faktiskt irriterad på dig! 

Sånt är aldrig kul..vissa kan irritera en utan hejd, en speciell egenskap ;)
  • Anonym (Golfbruden)
    Zoegazz skrev 2023-12-01 20:27:38 följande:

Varför ännu en otillgänglig? Varför aldrig någon tillgänglig där allt bara flyter på och är helt rätt. Varför ska det vara så svårt för? 

Man får ha lite tålamod. När det är rätt för mig så flyter det enkelt på. Som nu Solig
  • Anonym (Golfbruden)
    Anonym (Over again) skrev 2023-12-04 19:01:40 följande:
    Ja det var svårt 26x26x26=17576
    Ja mkt. Man skulle även kunna tänka enigma :)
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!