1omtänksam skrev 2023-11-13 18:40:25 följande:
Till golfbrufen.
Går tyvärr inte att citera. Du vet att jag håller med i din klokskap golfbruden. MEN jag tänker också att en kanske inte ska kasta in handuken för tidigt heller?
Läser om så många här som jag önskar hade skickat till rätt person. Tänk om så mycket en önskar faktiskt är ömsesidigt? Många skriver att dom känner samma men visar inget av det utåt osv. Det är ju jättesynd!
Något ömsesidigt verkar det ju tyvärr inte vara från den person jag nog är förälskad i, definitivt attraherad av och tycker mycket om så jag har kastat in min handduk haha 😄 vill hen mig något får det själv ringas till mig eller skicka meddelande. Hen vet var jag finns så ...
En annan sak som är bra i allt "mitt" är att jag fått mer erfarenhet. Nu vet jag faktiskt var mina gränser går, varför jag ofta agerar som jag gör och gjort. Sen har det varit trevligt att få feedback då och då härifrån. Bla från dig. Tack alla 🙏
Detta "ältande" och försök till kontakt har även fått mig att hädanefter värdesätta mig själv mer. Inte tro på vad ord alltid säger utan det som gäller är handling.
Men nu räcker det även för mig. Färdig med att attraheras och bli förälskad i människor där det faktiskt är så att personen inte känner något för mig.
Ha en fin kväll golfbruden och alla andra här också 😊
Jag tänker på när man håller fast i något som man prövat och det inte funkar. Det är synd när man försöker för länge, det är ngt jag själv gjort alltför många ggr, det har jag lärt mig mkt av.
Sen detta att helt enkelt vara intresserad men inte veta, där är jag helt för att ha guts om det är läge. Jag har aldrig ångrat att jag stuckit ut hakan i dom fallen, dock motsatsen.
Lite sent men tack så mkt, lycka till själv