Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Ring mig o säg att du vill ha mig. Vill höra din röst o vara nära dig.
Ring mig o säg att du vill ha mig. Vill höra din röst o vara nära dig.
Skulle verkligen kunna tänka mig att träffas när vi båda har den typen av barnlösa vecka där det passar som bäst...får se vem som kommer att föreslå det först, du eller jag ;) Har ju gjort en del förarbete och snart kan det vara dags att ta ett språng ur det höga gräset. Tror att det skulle bli super även om man aldrig vet innan...är ju hur fysisk som helst och det tror jag att du är också.
På återseende i nästa vecka...;)
Kvinna :) Du då?
Kan inte sluta tänka på dig. Är så himla kär. Låt mig veta att du känner likadant. /S
skriv ett sms till henne och få det ur världen.
om du är så himlastormande kär så kanske det är bra att säga något om det.. han kanske inte är så lycklig med sin livskamrat och skulle hoppa på första bästa tåg därifrån om han fick chansen? verkar han intresserad av dig?
brottas med liknande tankar själv, dock är jag osäker på om jag vad jag verkligen känner. om jag känner något för denna personen för att jag inte mår så bra just nu (och behöver ett lyckopiller in my life) eller om jag hade känt samma oavsett.. sen har denna personen lite av ett stenansikte (liksom jag) och är svår att läsa av. detta gör att svårdefinierbara känslor växer som en bulldeg på jäsning på insidan.. och det blir obekvämt och degigt i skallen..
nåväl, om du är säker på din sak så skulle jag råda dig att agera, bryta ihop (i värsta fall) och sedan gå vidare. då slipper du kanske grubbla iaf.
Vad betyder det när en man som man har känslor för stirrar på en med allvarliga/sorgsna ögon?
Du svarade på mitt Mail! Är så lycklig.
När kvällen kommer och tankarna flyger iväg önskar jag vi kunde vara tillsammans. Vet att det är omöjligt men kan inte låta bli att leka med tanken på en framtid med dig. Du kommer nog inte höra av dig mer nu men önskar verkligen att du gjorde det.
Har drömt om dig varje dag i snart en veckas tid. Drömmer du om mig? Tänker du på mig?