Inlägg från: Anonym (Galet förälskad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Galet förälskad)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Poem) skrev 2019-03-15 18:51:03 följande:

Kanske sitter någon med samma frågor som dig.. Men vet inte hur eller vad den ska göra med den lösa passningen du skickade. Kör en riktig bredsida. Så löser sig nog resten :)

Haha jag är ju snefotad så det kan ju bli hur galet som helst...

Om du visste hur många nätter jag omedvetet drömmer om dig, om oss... Hur våra blickar möts och vi närmar oss varandra. Hur vi båda förstår att vi inte kommer kunna avstyra det som just då håller på att ske. Hur våra läppar möts i en sensuell kyss och våra händer letar sig fram över varandra. Dina ögon berättar hur du åtrår mig och mina svarar med samma åtrå. Om du visste det, hade du vågat då?

Anonym (brit) skrev 2019-03-16 15:28:44 följande:

Om jag hade vetat det om min crush så...hade det gjort stor skillnad ja...

Ja... Och hur hade du velat få reda på det?
    Anonym (brit) skrev 2019-03-16 18:49:35 följande:

Velat? Genom att hen hade startat det du beskrev antagligen. Hade ju hängt på direkt eftersom jag är som jag är...;) I verkligheten...vete sjutton. Ett sms eller liknande hade funkat och gjort mig hur glad som helst. Efter det hade jag sett till att det hade blivit verklighet.

Galet tempus... Vad tokigt det ser ut när jag tittar nu efteråt. Hur vill du få reda på det, vore såklart mer korrekt!

Har ärligt talat tänkt tanken på att skriva ett sms men det känns helt fel att leta reda på hens nummer. (Stalkervarning på den!) Nu har din crush kanske redan fått ditt nummer, det gör ju det hela lättare tänker jag.
    Anonym (Poem) skrev 2019-03-16 22:22:50 följande:

Nej det gör jag inte och det vet minst en person här.. Visst kan det vara så enkelt att någon använder liknande sätt att formulera sina tankar, men det är för galet och oddsen är för små utifrån den frekvensen det sker här.

Men vad vet väl jag.. är rätt trög vad gäller samband och sannolikheter, är snarare väldigt ödmjuk inför dom där 5:1 när jag vill slå fram1:5. Lite så bara :)

Det här är ju hur intressant som helst... Vem? Kan det vara en slump? Prova skriva något som bara ni två vet.
    Anonym (Poem) skrev 2019-03-16 23:40:14 följande:

Alltså det här är som att passa bollar.. hur kan jag veta det?! Jo jag har bollat detta både irl och här ganska länge nu, får bara passningar tillbaka. Så risken kvarstår för mig, det finns lika många sätt att förlora detta på, som det finns chanser att vinna. När mina odds blir bättre så trycker jag Helvetesbollen i mål.. inte innan dess. Lite så jobbar jag!! :)

Har du ett vettigare tips så ge mig.. ?

Är du intresserad av personen som du tror skriver här i tråden? Vad skulle få dig att trycka in helvetesbollen?

Ibland förstår jag inte ens varför du attraherar mig så vansinnigt... Och ibland kan jag bli riktigt irriterad på alla våra likheter, allt vi delar och på saker du berättar. Men i samma sekund vill jag luta mig mot dig och viska att du är den vackraste människa jag har upplevt! Vill känna dig nära mig, känna hur du berör mig och se din njutning när jag... Fan! Du ställer verkligen till det i mitt känslomässiga jag!

Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-03-20 17:03:02 följande:

Jag vet att du vet att jag gillar dig. Du vet nog att jag vet att du gillar mig. Frågan är vad vi vill göra åt det.

Vet du vad du vill göra åt det?
    Anonym ((VidVattenfallet)) skrev 2019-03-20 19:25:48 följande:

Vilja är kanske fel ord... jag har impulsen att kyssa honom, trycka honom mot en vägg.. men det skulle innebära trubbel för många. Så jag står emot för fredens skull. Vad var det för passning du avböjde länge sen?

Har inte avböjt någon passning men kanske inte besvarat den så som jag önskar att jag gjort, så här i efterhand... Lätt att vara efterklok och kanske först nu lång tid efteråt som jag förstår att hon genuint ville något. Jag trodde fördomsfullt nog att hon bara var allmänt trevlig men så skulle ingen säga som inte är intresserad. Haha varför är jag så trög! Tänk om det var den enda chansen jag hade och där satt jag och förstod inget...
    Anonym (Poem) skrev 2019-03-20 22:07:56 följande:

Hehe.. skön du är!!

Det samma! Bakom rökridåer och lufttrådar...
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!