Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trött)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag var redan din innan DU överhuvudtaget börjat tänka på det. Det gjorde ju allt så komplicerad. Du verkade inte fattar det.  Hjärta

• Anonym (trött)

Får en gammal kärring känner sig så galet lycklig? Svar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Så det så! 

Hjärta 

• Anonym (trött)

Du vill lämna mig? Så gör det direkt då!!!

• Anonym (trött)
    Anonym skrev 2011-11-09 10:11:58 följande:
    Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag älskar dig så djupt att det gör ont i varenda kroppscell. Jag älskar dig så mycket att jag är beredd fly från mitt liv, mina måsten, ansvar, plikter och bara vara med dig. Jag vill vara med dig min älskade och det känns så hemsk att jag inom en snar framtid kommer lämna dig för alltid.
    Vad håller du på med? Är det här något konstigt spel du brukar spela? Ena dagen är det vi två och nästa vill du lämna mig. Har du någon uppfattning om hur ont det gör? Hur mycket du sårar mig? 
  • Anonym (trött)

Vad pratar du om? Vadå plågar dig? Med vadå? Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du skulle få allt av mig om du bara vill? Varför finns det inte någon framtid???

• Anonym (trött)
    Anonym skrev 2011-11-09 20:33:56 följande:

Jag vet inte hur jag ska bete mig med min kärlek längre. Älskar dig men går sönder av hur du plågar mig. Förstår att det inte finns någon framtid men klarar inte att bryta mig ur. Snälla, hjälp mig att komma loss så jag kan få börja sörja och komma vidare. Smärtan är outhärdlig.

Jag kan inte fatta vad som har hänt. Har jag missat något? Vad gjorde jag för fel?
  • Anonym (trött)
    Anonym skrev 2011-11-09 21:12:59 följande:
    Ok. Till ovanstående, om det nu ÄR en äkta "monolog"(fast en där två pratar förbi varandra via ett anonymt forum istället för att få tummen ur och ringa och prata MED varandra, eller ännu hellre ses):

"Ett tips. Spela aldrig spel i kärlek, det straffar sig ALLTID. Skit i vem som ringer först eller sväljer sin stolthet först, och få bara tummen ur och ses, och red ut vad ni vill eller inte. Sök professionell hjälp om det är för svårt och smärtsamt. Men sluta slösa bort tiden på "spel". Skrikandes Och ps; alla behöver inte läsa vad ni skriver; såvida ni inte är beroende av publik och drama, men då är det ju knappast kärlek hur som helst. Från en som varit ungefär som ni är, och ångrar det djupt. För det ledde till att jag förstörde en kärlek i mitt liv. "
    Det är en dialog eftersom det är två personer som deltar. Och om jag någonsin skulle behöva din hjälp är du definitivt den första jag kommer att höra av mig till. 
  • Anonym (trött)

Sista inlägget från min sida.

Jag älskar dig mer än jag älskat någon tidigare. Och tills idag trodde jag att du känner likadant. Jag trodde på en gemensam framtid. Jag satte och sökte bostad och planerade vårt gemensamt liv. Inte en aning vad som hänt men av någon anledning förklarar du idag för mig att jag plågar dig och att du vill lämna mig. Fattar inte varför och det gör mig mycket ledsen och förtvivlad. Varför säger du inte sanningen, att du inte vill ha mig och att du är alldeles för rätt att ta det steget tillsammans med mig. Jag skulle kunna hantera det bättre. Nu står jag här och vet inte ens vad det här egentligen handlar om. Jag trodde verkligen det här skulle kunna fungera. Trodde verkligen att jag hittat "mannen i mitt liv" för att allt kändes så perfekt. Drömmer kan man ju alltid...

- THE END- 

• Anonym (trött)
    Anonym skrev 2011-11-10 07:41:54 följande:
    ja vet, vill inte, måste men behöver nog hjälp. Rynkar på näsan
    Jag älskar dig så otrolig mycket av hela mitt hjärta. Det gjorde jag från första början. Och jag längtade så i alla dessa månader. Och äntligen skulle det bli vi. Jag var så galet lycklig. Men nu är allt annorlunda och jag förstår inte varför. Något måste ha hänt sedan förr igår. Snälla du om du har ångrat dig måste jag acceptera det, men förklara för mig, vad har hänt att allt är så annorlunda. Vad har jag gjort för fel? Hjärta
  • Anonym (trött)
    Anonym skrev 2013-01-16 22:10:49 följande:

är det det du saknar att bli jagad .... visst bara du skiter i mig sedan och låter mig gå vidare...

nej, vill ju att du ska tycka om mig haha. därför du jagar mig.

Anonym skrev 2013-01-16 22:14:42 följande:
    Varför vill du bli jagad ??????

för att det bevisar att personen i fråga bryr sig.

• Anonym (trött)
    Anonym skrev 2013-01-16 22:38:21 följande:

Ja det är sant ju , men när jag/du  är ledsen vem  ska finnas där då ,, när jag behöver dig var finns du/jag då..när jag behöver prata vem bryr sig då  ..Men om jag jagar dig då bryr jag mig ..........Tungan ute

what? :P

Anonym (till en annan) skrev 2013-01-16 22:41:52 följande:

Eller så kanske människan i fråga respekterar dig

ja.. så illa kan det också va :D (skojar!)

• Anonym (Trött)

Hur fan vore de om du bara lät mig va o gick vidare?! Som jag bett om och som alla andra säger till dig?!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!