Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag var redan din innan DU överhuvudtaget börjat tänka på det. Det gjorde ju allt så komplicerad. Du verkade inte fattar det.
Jag var redan din innan DU överhuvudtaget börjat tänka på det. Det gjorde ju allt så komplicerad. Du verkade inte fattar det.
Får en gammal kärring känner sig så galet lycklig? Svar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så det så!
Du vill lämna mig? Så gör det direkt då!!!
Vad pratar du om? Vadå plågar dig? Med vadå? Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du skulle få allt av mig om du bara vill? Varför finns det inte någon framtid???
Jag vet inte hur jag ska bete mig med min kärlek längre. Älskar dig men går sönder av hur du plågar mig. Förstår att det inte finns någon framtid men klarar inte att bryta mig ur. Snälla, hjälp mig att komma loss så jag kan få börja sörja och komma vidare. Smärtan är outhärdlig.
Sista inlägget från min sida.
Jag älskar dig mer än jag älskat någon tidigare. Och tills idag trodde jag att du känner likadant. Jag trodde på en gemensam framtid. Jag satte och sökte bostad och planerade vårt gemensamt liv. Inte en aning vad som hänt men av någon anledning förklarar du idag för mig att jag plågar dig och att du vill lämna mig. Fattar inte varför och det gör mig mycket ledsen och förtvivlad. Varför säger du inte sanningen, att du inte vill ha mig och att du är alldeles för rätt att ta det steget tillsammans med mig. Jag skulle kunna hantera det bättre. Nu står jag här och vet inte ens vad det här egentligen handlar om. Jag trodde verkligen det här skulle kunna fungera. Trodde verkligen att jag hittat "mannen i mitt liv" för att allt kändes så perfekt. Drömmer kan man ju alltid...
- THE END-
ha sex med mig bara..
jaga mig dåå? :(
nej, vill ju att du ska tycka om mig haha. därför du jagar mig.
för att det bevisar att personen i fråga bryr sig.
what? :P
ja.. så illa kan det också va :D (skojar!)
Hur fan vore de om du bara lät mig va o gick vidare?! Som jag bett om och som alla andra säger till dig?!