• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag borde berätta för dig men vågar inte. Du är så fin och så speciell och perfekt på alla sätt. Du bryr dig om mig på ett sätt som få har gjort i mitt liv - kanske ingen rent utav. Du får mig att känna mig bra och du gör mig glad när jag är nere. Jag vill ha dig men bryr mig för mycket för att "stjäla" dig.

• Anonym

Johan, önskar jag kunde berätta vad jag tänker och känner för dig. Det börjar att bli svårt att hantera situationen och vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den. Det är svårt att veta vart du står i det hela. Ena dagen verkar du vara med på noterna och den andra är du inte alls med. Jag vet att jag måste avsluta den lilla kontakt vi har idag och sluta hoppas på att springa in i dig.

• Anonym

Jävla sjukhus! Ett jävla provsvar som vart fel och det ledde till ett jävla helvete! Han hatar mig tack vare er. Jag hamnade i världens jävla kris som ställde till det!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-04 13:44:01 följande:
    Jävla sjukhus! Ett jävla provsvar som vart fel och det ledde till ett jävla helvete! Han hatar mig tack vare er. Jag hamnade i världens jävla kris som ställde till det!

Vad hände?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-04 14:56:41 följande:
    Vad hände?

Jadu ..... En lång jävla historia så jag och exet har bråkat i typ ett halv år pga en jävla fel diagnos....hur ska jag säga det till exet när han ber mig dra åt helvete när han inte ve nåt om allt som har hänt...
  • Anonym

Det här är det absolute det sjukaste jag har varit med om!!! Det här borde ju för fan räknas som lätt misshandel när ens jävla partner är otrogen!! Ett stort jävla skämt är du Lasse!!? Du var säkert otrogen med halva Gävle när vi var ihop och det är därför du sticker huvudet i sanden....

• Anonym

Kan inte denna jävla soppa vara slut?! Jag vill veta vems jävla orsak och det kan ha förstört mitt liv!!! Jävla apjävel

• Anonym

Kan inte det här bara vara ogjort!!!!!!! Pain in the ASS. Det här har förstört så jävla mycket!! Det här hade aldrig hänt om du hade varit ärlig och tagit tag i problemen direkt. Men stick huvudet i sanden och be mig dra åt helvete om du verkligen tror att det löser detta jävla komplicerade problemet. Blocka mig ifrån fb och tro att det är över. Tyvärr är det långtifrån över......

• Anonym

Det var du som valde. Lycka till.

Önskar dig det bästa här i livet.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!