• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Dra åt helvete och hoppas att du får en jävla mardröm sen resten av ditt liv!!!! Hellre sårad av sanningen än den här jävla lögnen!!

• Anonym

Vad fan menar du?! Du var allså otrogen med halva stan ???

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-17 23:51:11 följande:
    Vad fan menar du?! Du var allså otrogen med halva stan ???

För jävligt
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2013-01-18 00:36:29 följande:
    #3786. Du råkar inte bo i Skåne ?

nej, jag bor inte i skåne:P
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-18 00:20:19 följande:
    För jävligt

exet är en stor jävla pyskopat och förstår inte att han sårar andra!
  • Anonym

Din tur, överraska, hänför och förför mig!

• Anonym
    Anonym (förlåt) skrev 2013-01-19 15:30:17 följande:
    förlåt för att jag gjorde såhär emot dig, du förtjänar inte en sådan behandling. jag trodde inte att känslorna fanns kvar och att viljan att hålla ihop min familj är så stark. tiden med dig var underbar, fick mig att hitta mig igen och se att de finns fina människor och ett liv att hämta. Det är svårt för dig att se nu men när man har skaffat familj så har man redan gjort sitt val, du har dina kvar. älskar dig för människan du är, hoppas du vet det. jag önskar att vi kunde prata en sista gång men de är inte värt att riskera allt för att ta farväl

Du kan inte vara sann, göm dig i skogen, du testar om någon har känslor för att sedan slänga på tippen . Vad vidrig du är .
  • Anonym

J: Önskar att jag kunde vara ärlig och säga vad jag känner. Jag kämpar för att kommer över dig och göra det rätta. Jag höll mig i två veckor och sen var det kört. Efter några ord från dig känns det som jag är där igen. Jag borde inte, men ändå gör jag det. Jag bävar för den dagen som vi ses och hoppas att du inte förstår vad jag egentligen känner för dig.  

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2013-01-19 12:34:00 följande:
    Du har redan skaffat dig en annan efter två veckor, fullt med hemma fester med horor och lever ditt liv som en slampa efter två år lögner med mig. Tycker du ska dra pt helvete. Inte nog med de har du smittat mig med en könssjukdom. Det är typ. - tack för tiden älskling här får du en sjukdom som tack. Fuck you! Hoppas du för ett mycket olyckligt och äckligt liv. Det är allt du förtjänar.

Kram på dig!!! Du har en till här i samma sits.....:(
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!