• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2013-01-06 22:47:43 följande:
    Tack alla svikare. Säger att ni bryr er. Men finns aldrig där. Fattar inget och ja, jag är arg och besviken. Gå på ni med era perfekta liv. Vet inte om jag nånsin kommer tillbaka till hundra, men om jag gör det, söker jag nya vänner.
    Gör du alldeles rätt i läs ovan .
  • Anonym

Hoppas du vet var du står hos mig. I love you.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-06 22:47:43 följande:
    Tack alla svikare. Säger att ni bryr er. Men finns aldrig där. Fattar inget och ja, jag är arg och besviken. Gå på ni med era perfekta liv. Vet inte om jag nånsin kommer tillbaka till hundra, men om jag gör det, söker jag nya vänner.

Jag tänker samma du satte meningarna.
  • Anonym

Jag hoppas att vi i framtiden stöter på varandra någon dag helt apropå så vi får prata igenom allt helt förutsättningslöst. Jag vill förstå men också att du ska förstå och det gör vi inte förrän vi pratat med varandra och nu är det inte läge för det. 

Love, peace and understanding...... 

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-07 00:22:30 följande:
    Jag hoppas att vi i framtiden stöter på varandra någon dag helt apropå så vi får prata igenom allt helt förutsättningslöst. Jag vill förstå men också att du ska förstå och det gör vi inte förrän vi pratat med varandra och nu är det inte läge för det.  Love, peace and understanding...... 

Klokt och förnuftigt .
  • Anonym

Evigt klankande för man Inte råkar vara perfekt . Ursäkta att det dramatiska livet stör er perfekta tillvaro.

• Anonym

Korten läggs situationerna bestod av rykten skitsnack om dig förtöjningar Knarkare mycket skit på arbetsplatsen och av en del anställda .kvinnor som hotade mig och va efter mig . Mötte pappan som jag sa nej till och åter nej tom anmälde inget hjälpte situationerna fortsatte jag höll på att dö jag orkade inte mer tackade ja tillslut som därmed tog mig ur detta ,jag fördärvade mitt liv genom att säga ja men jag gav upp och hoppades amlt skulle bli bra situationerna försvann .tillslut så såg jag inga alternativ . Förlåt jag vet att jag inte är perfekt men ned tanke på situationen då var det det bästa valet jag kunde göra just då .även o Det inte va det jag ville.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-07 16:58:21 följande:
    Korten läggs situationerna bestod av rykten skitsnack om dig förtöjningar Knarkare mycket skit på arbetsplatsen och av en del anställda .kvinnor som hotade mig och va efter mig . Mötte pappan som jag sa nej till och åter nej tom anmälde inget hjälpte situationerna fortsatte jag höll på att dö jag orkade inte mer tackade ja tillslut som därmed tog mig ur detta ,jag fördärvade mitt liv genom att säga ja men jag gav upp och hoppades amlt skulle bli bra situationerna försvann .tillslut så såg jag inga alternativ . Förlåt jag vet att jag inte är perfekt men ned tanke på situationen då var det det bästa valet jag kunde göra just då .även o Det inte va det jag ville.
    Även främmande människor som dagligen gick efter en och frågade ut en massa om dig , jag svarade aldrig , massa olika folk  som ville ha sex , hela mitt liv känns som en lögn ofta  ,och som jag inte själv  valt ,och heller inget ja´g kan göra något åt , vet du vad  om jag kunde vrida tiden tillbaka skulle jag börja om hela mitt liv från dag 1 . Jag antar att alla skrattar åt det men hur mycket skit ska man ta för allt och alla , det är inte konstigt jag är känslokall . Vad skulle du valt  om du bara hade dessa val. Sorry my bad  men som sagt den som inte varit jag kan heller inte käönna det jag känner eller heller veta hur det va ......
  • Anonym

I fucking love you. Always have, since the first time I met you. Stupid things came in our ways. Your presence made me totally retarded, had to drink, got too drunk, made fool outta myself. Then, you heard rumours, took a distance. I understand...I've heard rumours about you as well, I don't care. I just love to be around you, even though we don't even touch anymore. I've got a boyfriend, still looked for you. Every day, always on my mind, somehow. You got a girlfriend...still on my mind, every day...Even now...can't can't can't stop thinking about you. Haven't seen you since July, you're still on my mind every day, every night, in my dreams. What's wrong with you? How can you have this effect on me? Just go away! I curse the day your wonderful physique walked into my life, your weird persona stole my heart. Fuck you! Love you! I'm 42, shoot, I've been in love, but this....this is just something else. It's a curse.

• Anonym
    ska ha en kille som kallar mig vacker istället för het, som kallar mig tillbaka när du lägger upp på honom, som kommer att ligga under stjärnorna och lyssna på dina hjärtslag, eller kommer hålla sig vaken bara för att se dig sova ... vänta på pojken som kysser din panna, som vill visa dig för världen när du är i svettningar, som innehar handen framför sina vänner, som tror att du är lika vacker utan smink på. En som ständigt påminner dig om hur mycket han bryr sig och hur lycklig han är att ha dig .... Den som vänder sig till sina vänner och säger "det är hon."en vacker inte het.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!