Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag var aldrig kär i dig på riktigt. Jag fejkade alla orgasmer, i själva verket var varenda knull en plåga.
Jag var alldeles för bra för dig, alla visste det, dina vänner sa det till mig bakom din rygg. Jag hoppas du föralltid ska bära med dig bitterheten över att ha förlorat mig. Hade du behandlat mig så som jag förtjänar att bli behandlad hade jag kanske stannat.
Jag har nu i 2,5 år varit världens lyckligaste tjej tillsammans med en underbar kille du en gång kallade din vän. Han såg mig, han förstod vad jag förtjänade. Han ger mig allt du aldrig kunde, och jag älskar honom tusen gånger mer än jag någonsin älskade dig. Han har visat mig vad ett riktigt förhållande innebär. Han är mannen jag vill leva mitt liv med. Jag njuter av det faktum att du och han ser varandra nästan dagligen. Jag vet att varje gång du ser honom så påminns du om vad du har förlorat.
Jag vet att du på alla möjliga sätt försöker följa vad som händer i mitt liv. Jag älskar att du fortfarande inte kan släppa mig.
Inser att jag låter som en elak bitch. Men killen behandlade mig som skit och jag kan fortfarande inte komma över det faktum att jag bara lät honom göra det.