-
Desperat eller ,,,, aldrig bra eller passande .Anonym (F) skrev 2012-12-13 00:17:02 följande:Väx upp och inse att vi kan göra varann lyckliga. Jag vill ha dig, du vill ha mig och det enda du behöver göra är att acceptera att kalla oss 'vi'. Visst kan du fortsätta bonka på nittonåringar som idoliserar dig tills du blir fyrtio, men ingen av dem är ju vad du söker. Här är jag. För i helvete J. Somna hos mig och var kvar när jag vaknar. Ät frukost med mig, gör påklädda saker med mig, fastna för mig. Sakna inget när du är med mig. Testa! Babycakes <3
-
Om vi skulle vara tillsammans nu så skulle jag knäcka ditt psyke vid fotknölarna och arbeta mig uppåt. Jag var ung och rädd för att bli ensam. Du var elak och korkad, precis som du är idag. Du skulle inte ha en chans mot mig nu, jag skulle kunna göra mos av hela ditt psyke på en vecka, för så många ömma punkter har du ditt as. Du är värdelös, inte ens din mamma vill ha dig.
Du kommer att dö ensam och olycklig för ingen normal människa skulle stå ut med dig din halvmänniska, din imbecilla lilla råtta. -
Anonym (F) skrev 2012-12-13 18:51:30 följande:Vad jävla bra att jag skrev det här då istället för att skicka det till honom.
Tja sånt märks ändå utan och skriva. -
AngieT skrev 2012-12-13 19:14:43 följande:Den här tråden är knappast till för att du ska trycka ner andra.
det gör jag inte så fall gör dom det bra själv. -
Anonym (F) skrev 2012-12-13 21:35:16 följande:Lägg av. Det rör sig om två vuxna människor med fria liv och viljor som båda knullat allt med två ben men aldrig släppt taget utan alltid återkommit till varann och den ena av oss, jag, har bara råkat vara först i min värld att säga det. Kanske han tänker samma sak, kanske inte. Men jag börjar se tjusningen i ett liv tillsammans med någon och vill gärna ha honom på stadig basis. Önskar att även hans pollett ska trilla ner. Är jag hunsad? Sitter jag hemma och väntar på prinsen medan han sexar Sverige slut på lammkött? Nej. Frågor på det? Dåså.
ok det gör du rätt i .....det blir säkert ni två . -
Anonym (F.A.N) skrev 2012-12-13 22:56:23 följande:Jag hoppades att du skulle vakna upp. Jag är inte den som leker, men du fattade inte hur mycket jag älskade dig. Hur kunde jag försvara mig? Du hade ju redan alla svar,eller hur? Du hade alla svar på dina frågor jag aldrig fick möjligheten att besvara. Du har allt klart för dig, men inser inte hur fel det är. Ändå anser du dig ha rätt att anklaga mig. Vad gjorde jag för fel?
Bara att skriva sånt här är väl att leka nå är du ingen player iaf. -
Jävla fuckade idiot!!!! Vad har du seriöst för jävla probelm?!!!
-
Idag ångrar jag djupt att jag trodde på alla rykten om dig. Jag borde ha lyssnat på dig istället. Hade jag inte vart så jävla feg så hade jag kontaktat dig igen men förstår om du inte vill ha något mer med mig att göra. Saknar dig och tänker på dig jämt
-
Anonym skrev 2012-12-13 23:50:31 följande:Idag ångrar jag djupt att jag trodde på alla rykten om dig. Jag borde ha lyssnat på dig istället. Hade jag inte vart så jävla feg så hade jag kontaktat dig igen men förstår om du inte vill ha något mer med mig att göra. Saknar dig och tänker på dig jämt
Är det till ett ex?! För det där hade jag kunnat varit jag som skrev det här till mitt ex! -
Ermenegildo skrev 2012-12-14 00:10:36 följande:Fortfarande dina utropstecken. Och att du vägrar stava problem rätt.
Bli lärare och du vill rätta folk!