• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till Chefen, det var ju just därför jag skrev här :)
    Skulle aldrig rasa på någon på det där sättet på riktigt!

• Anonym

Du var så jävla mån efter bröllopsfesten om att jag hade blivit nöjd. Du tjatade i veckor om hur de drog fram alkoholen innan det var tänkt att den skulle komma fram, hur de förstörde tidsplanen som vi lagt upp. Vet du vad? Jag är helnöjd med min kväll, det gjorde mig ingenting att de ville plocka fram spriten när de gjorde. Festen höll på att dö ut, pga att vår planering inte riktigt höll. Det var en bra grej de gjorde.

DIG är jag däremot jävligt besviken på. Du gick hem först av alla. Enligt etiketten går ingen före brudparet, du gick redan klockan 23. DET är jävligt dålig stil, inte vad de andra gjorde utan vad DU gjorde. Det enda jag stör mig på med kvällen var just det, att du gick så jävla tidigt.

Du ser inte dina egna brister va? Tyckte nästan synd om mig för att de gjorde som de gjorde, när det du gjorde var tio resor värre!

• Anonym

Jag blir lite nervös över att du inte svarat på mitt mejl. Jag hade trott att du skulle vara entusiastisk eftersom du alltid verkar mest intresserad av den typen av frågor. Men nu är jag rädd att jag har chockat dig eller något, eller att du påverkats av din kille...

• Anonym

Om du bara kunde höra av dig så jag får en chans att förklara PÅ RIKTIGT, så slipper du må dåligt!

• Anonym

Det gör så jävla ont!!!!!!!!

Dra åt helvete!

• Anonym

Pain hurts so much!!! Men du fattar inget som vanligt! Jag vill veta sanningen för nu är jag TRÖTT på att höra alla dessa jävla rykten!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-23 13:59:09 följande:
    Om du bara kunde höra av dig så jag får en chans att förklara PÅ RIKTIGT, så slipper du må dåligt!

hör av dig med då!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-27 23:59:22 följande:
    Jag älskar dig, gå ut med mig!?
    Du kan inte ha älskat mig så lägg ner skit snacket!
  • Anonym

Till mitt ex!

Tänk att världens seriöste kille visade sig att vara världens största jävla idiot och det är du!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!