• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

sms jag skrev till en kollega i fredags (efter personalfest), men tack och lov aldrig skickade:

Jag tycker om dig mer än jag borde

I själva verket skulle jag vilja skriva:

Jag älskar dig så mycket så jag tror jag blir galen, har gjort det i över ett år. Jag vet att du älskar mig, du vet att jag vet, jag vet att du vet... ändå har vi aldrig sagt eller gjort någonting. Du är min bästa vän och så jäääävla snygg! Fan att vi båda är gifta...       

• Anonym

God morgon världens bästa! Vaknar upp ihop om att du Skulle ha skrivit något men det kommer nog aldrig att ske igen. Saknar dig så in i helvete.

• Anonym

ååh, saknar dig! Är osäker på vad du vill, om du ens vill nåt alls...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-24 07:53:05 följande:

:(
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-24 07:53:05 följande:

Fråga ,annars hade man väl sagt det om man ändå träffas och pratar.
  • Anonym

nytt jobb , och bostad på annan ort . jag vill inte säga var och vad , därför att somliga har slösat bort mitt liv här på min bekostanad och jag vill ifrån detta.Du vet hur det hela ligger till garanterat och borde förstå varför.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-24 10:06:56 följande:
    nytt jobb , och bostad på annan ort . jag vill inte säga var och vad , därför att somliga har slösat bort mitt liv här på min bekostanad och jag vill ifrån detta.Du vet hur det hela ligger till garanterat och borde förstå varför.
    Synd att det skulle bli så här , har inte med dig och göra ju som du vet, Men har jag tur nu så får jag jobbet  och då kan jag flytta med .Det är ett nödvändigt måste. Ialla fall  saknar dig och önskar all lycka till dig ,och sköt om dig ..Håller tummarna för detta .{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym

Samt så vet du ju säker med att  en del i min familj är psykstörda. Om du inte visste det så vet du det nu.

• Anonym

Jag vet inte om jag vill leva med dig längre. Du är jättefin och vingar haft det otroligt bra men jag orkar inte mer. Jag orkar inte med att nästan alltid vabba, sköta det mesta barnrelaterade och dessutom det mesta i hemmet. Jag arbetar också och jag vet att du är trött just för att även jag är det ändå är det jag som ställer mig framför spisen medan du vilar eller spelar datorspel, varför, vi kunde väl turas om?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!