• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Han är en jävla barnrumpa!!! =) Good luck with him!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-11 16:25:02 följande:

Det är bra att du inte hör av dig! För jag har redan flera på g och jag strulade med en kille redan igår! 2dagar sen vi gjorde slut! Men ikväll kommer vi nog att ses och jag ska ta ett allvarligt snack med dig!! För du måste ju vara Sveriges omognaste 34 åring just ju! Alla skrattar åt dig iallafall!!! Dra åt helvete förresten!

Han har blivit värre den här killen!
  • Anonym

Dra åt helvete och hör aldrig av dig igen! Det där vad den sämsta ursäkten ever!!!!

• Anonym

du bara skäller och skriker o kallar mig en massa ,söker fel ,klagar,anklagar,misstänker  .ber om ursäkt att jag e mänsklig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-14 20:35:43 följande:
    du bara skäller och skriker o kallar mig en massa ,söker fel ,klagar,anklagar,misstänker  .ber om ursäkt att jag e mänsklig.

Kram till dig!!! <3
  • Anonym

ÄLskar du mig fortfarande?! Kan du inte bara vara ärlig?!

Saknar dig förresten!!! Gråter fortfarande efter dig fast du har varit en stor jävla idiot! Vill inte att du ska vara ihop med henne!!

Its you and me!

• Anonym

Hej, jag är less på dig din apa. På dina skitiga äckliga kalsonger, på dina patetiska bortförklaringar varför du aldrig hinna hjälpa till med städning eller tvätt fast du är arbetslös utan inkomst. Jag är så trött på att du sitter där i soffan med telefonen i handen och blippar hela dagarna. Näe jag vill inte ha sex med dig, inte nu aldrig nånsin. Vill att du packar din väska nu och drar!
    Jag är så förbaskat less på att vara den som ska ordna hem, barn och jobb samtidigt, och försöka hjälpa dig hålla ordning på papper och hjälpa dig att söka jobb för att du är för lat för att ens försöka. Jag är så trött på dig din parasit! VARFÖR ÄR DU INTE SOM DU VAR NÄR VI TRÄFFADES? Varför blev du en idiot efter 11 långa år.....så har du mage att fråga mig varför jag inte vill kela längre! Ja nu vet du varför din lilla apa!

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-08-16 09:23:45 följande:
    Jag vill ha dig!!! Hör av dig!!!
    vem e  jag(-:??
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!