• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

jag vet inte..jag tror .jag backar ur, även fast jag tokit kär i dig ,jag har fått andra erfarenheter att ta hänsyn till ....Gråter som alltid.... jag lämnar alltihopa nu..

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-07-22 23:26:03 följande:
    Snälla bryt helt med mig eller våga gå hela vägen.... eller iallafall en liten bit.
    Sluta leka med mig....
    det e inte smart o gå hela vägen med allt vad dessa risker innebär till någon som e lite kär .
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-22 23:27:44 följande:
    jag vet inte..jag tror .jag backar ur, även fast jag tokit kär i dig ,jag har fått andra erfarenheter att ta hänsyn till ....Gråter som alltid.... jag lämnar alltihopa nu..
    jag vet inte vad det e som händer längre...
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-07-22 23:26:03 följande:
    Snälla bryt helt med mig eller våga gå hela vägen.... eller iallafall en liten bit.
    Sluta leka med mig....
    Gör det själv då! Varför ville du ha ett kyss igårkväll??? Det är ju slut?!
  • Anonym

Jag vart så deppig just nu och jag vet inte varför!!! =(

Jag vill bort här ifrån NU!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-22 23:55:40 följande:
    Jag vart så deppig just nu och jag vet inte varför!!! =(

Jag vill bort här ifrån NU!!
    jag e helt tom o förstår ingenting längre , o vill också bort nu. besviken e bara förnamnet.
  • Anonym

hur gör jag när jag inte vet hur jag ska hantera en sitoation o följderna  .hjälp ........

• Anonym

jag gillar verkligen dig. Kan du inte komma över så kan vi dricka te och mysa?

• Anonym

Till person nr 1:
    Åh va du väcker samma åtrå och ger mig vällust fastän det har gått ca 20 år sedan vi sågs sist! kul att du vill ses mer. Idag var det ju bara umgås men jag skulle inte säga nej till lite hångel...

Till person nr 2: Sugen är du men har man doppat fel så är loppet kört. Tyvärr kommer jag aldrig kunna vara mer än vän efter detta...uack!

Till person nr 3: Förra sommaren var nice och nu pirrar det igen då jag tänker på dig. Synd att du inte är singel. 

Förklaring till mina "sms":

Sommaren väcker lust hos en annars hårt arbetande singelförälder och nu har 3 olika fd ungdomsflirtar hört av sig på olika vis. egentligen är bara person nr 1 ett tänkbart alt....han är singel och bara läcker..helt enkelt!

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-07-23 00:37:20 följande:
    Hur tänker du nu? Du får förklara...
    varför gå hela vägen till  en som e  (lite kär) då får man nog bestämma sig på riktigt först ,det ska va värt det medGlad
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!