Inlägg från: Anonym (där floden flyter förbi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (där floden flyter förbi)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

om sanningen ska fram - Eric amarillo

om jag gör det och det och det.. vill du ligga med mig då?

rörigt men ok, just nu, ok är bra, njut nu!

kylskåpspoesi för dagen.

en bra låt:

you're lovers nerve - Mando diao

själv har jag släppt tankarna helt på kärleksrelationer, vill leva ensam..

blir bara ledsen av att leva tillsammans med någon tillslut ändå.

handlar bara om att könsdriften spelar en ett spratt (väldigt sällan för min del dock) och att försöka motstå detta, egentligen. onani funkar ju bra också, även om riktigt sex är bättre. men varför är man aldrig nöjd med det som funkar bra, varför alltid vilja någon annanstans? ligger det i människans natur? att överlista sina känslor kan vara bra ibland, låta förnuftet finnas och ta plats.

flytta till Pajala, njuta av tystnaden.. nån som är på?

Oviraptor skrev 2019-05-06 20:07:09 följande:

Vad är det som låter hos dig?

tomma burkar.

får snart nog och drar..

lesbian wannabe - doktor kosmos

glatt väder idag! ska vi kanske bada i vårfloden nu, eller vänta?

är det meningen att man ska träffa någon så sker det naturligt..

vad tror ni om det?

Anonym (Blå) skrev 2019-05-18 21:38:15 följande:

Naturligt? Hur menar du då? Låter ju enkelt och bra, men det är väl sällan som det inte finns saker som komplicerar.

att det inte forceras fram. att man dras till varandra som magneter och allt känns just naturligt. inget man behöver reflektera över eller analysera i detalj. det vill sig bara av sig självt.

så här det varit i tidigare relationer för mig iaf :) fast det kanske inte varit helt "rätt" person då heller. utan att man hamnat i säng p g a rätt omständigheter snarare.
    Anonym (Tankar) skrev 2019-05-18 22:37:04 följande:

Fast...det är väl så för oss alla här, att vi dras just som magneter till dom som känner samma för oss? Den delen är ju naturlig och lättaste i världen, det som ställer till det är väl att efter en viss ålder så är nästan alla upptagna och med ansvar för familj och barn. Så vi får känslor som inte ofta går att få utlopp för. Sjutton vet hur mkt starkare allas förälskelser blir för att de är rätt omöjliga?

du menar att man längtar ifrån något så mycket att man själv skapar förälskelser för att må bra?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!