• Hope8

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Det händer att när man möter en person så vet man direkt - "Min". Du förstår bara med varje cell i din kropp att han är dig kär och vet att han kommer att acceptera dig och förstå dig. Och hur gåshud springer från ljudet av hans röst och hur mycket kroppen ibland bryter av önskan att vara nära honom.
  • Hope8

Hur mår du, min hälft? HjärtaJag mår dåligt eftersom vi inte är tillsammans.
    Det går inte att döda äkta kärleken och glömma dig.
    Jag vill träffa och krama dig i verkligheten men du bara kommer i mina drömmar. 

• Hope8
    Jag väntar handlingar från din sida. Hjärta Vill du träffa mig? Vill du fira jul tillsammans?
    Eller köper jag biljetter och åker utomlands på tre veckor.
  • Hope8

God Jul, min tvillingsjäl! Hjärta Du finns i mina tankar och mitt hjärta och jag kommer alltid att älska dig. Hjärta Du är min största kärlek.

• Hope8

Jag önskar att du är singel och vill dejta mig. Hjärta Jag tror på äkta kärleken och vill vara med dig för evigt. Hjärta
    Saknar dig oerhört mycket, my love. Hjärta 

• Hope8

Gott nytt år, min själsfrände! Hjärta Hoppas att vi ska vara lyckliga tillsammans i 2025. Hjärta Älskar och saknar dig. Hjärta

• Hope8

God fortsättning, min älskling! Hjärta Jag förlåter dig och kan inte vara arg på dig länge eftersom jag älskar dig. Hjärta Du är finaste människa för mig, you made for me. Mitt liv är meningslöst utan dig. Jag räknar ner dagarna till att få träffa dig. Hjärta

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!