Inlägg från: Anonym (Härärjag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Härärjag)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Nuså!) skrev 2024-10-28 19:24:51 följande:
    Mycket som står på spel. För egen del trivs jag så väldigt bra med det jag redan får ut av det. Det ger mig krydda i vardagen och är behagligt, jag vet ju aldrig var det tar vägen om jag väl öppnar upp. Det är enkelt och kravlöst. Vill inte förlora det. 

Hade varit mycket lättare om jag bara kände sexuell attraktion tror jag, men jag längtar efter något annat. 

Men du har rätt. Det börjar bli på snudd till löjligt. Ibland känns det som att nu kan vi inte fly detta mer, men så lyckas vi igen. 
    Så tramsigt . Du är för feg och hon antagligen inte ett dugg intresserad!
  • Anonym (Härärjag)

Varför försöker du fortfarande? 

• Anonym (Härärjag)

Ok jag har förträngt mina känslor och låtsats som jag inte alls bryr mig men nu är det kört. Klart jag tänker på dig jämt men vad tänker du ???

• Anonym (Härärjag)
    1omtänksam skrev 2024-11-17 15:29:42 följande:
    Hej. Varför är det kört? Vad hindrar dig från att säga att du bryr dig och att du tänker på personen jämt? Kan du fråga personen vad den tänker och känner? Efter att du själv sagt (eller skrivit) det du känner för personen? 
    Olika orsaker som gör att det inte kan bli vi . Jag vågar inte . 
  • Anonym (Härärjag)
    1omtänksam skrev 2024-11-18 20:31:46 följande:
    Va synd!! Jag utmanar dig att våga :) släng iväg ett sms kanske?  Kram lycka till :) 
    Tack men kommer inte hända . Det blir han som får ta initiativet.
  • Anonym (Härärjag)
    Anonym (Vad göra?) skrev 2024-11-18 20:49:16 följande:
    Nu blir man ju nyfiken ju. Vad kan det vara för saker som gör det? Har han redan någon annan?
    Nej det har han inte
  • Anonym (Härärjag)

Blir ledsen och fundersam när du blir så här kall . Funderar över vad jag gjort ? Kommer inte på något . Trodde du slutat med att ge mixade signaler. Kändes som du ignorerade mig men ingen annan. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!