Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Vet du hur många gånger jag har fantiserat om att bjuda ut dig på en öl, och sen följa med dig hem och ha sex med dig tills vi båda är utmattade?
Vet du hur många gånger jag har fantiserat om att bjuda ut dig på en öl, och sen följa med dig hem och ha sex med dig tills vi båda är utmattade?
Träffade dig idag. Tänkte hela tiden på att ha dig naken ovanpå mig.
Vad vill jag med dig? Jag trodde inte att jag ville något alls, men nu tänker jag på dig hela tiden. Att vi är ensamma, att du kysser mig. Så var det inte innan.
Jag vet inte om jag gör det för spänningens skull, eller om jag faktiskt är attraherad av dig. Jag känner mig så förvirrad.
Du är gapig, du tar för mycket plats och driver din linje för hårt. Du är lite skrämmande. Men något med din intelligens och din dominans gör mig väldigt attraherad av dig.
Du är så sexig och jag kan inte sluta tänka på dig, på hur det skulle vara att stå riktigt nära dig, se dig i ögonen och erkänna hur attraherad jag är av dig. Jag vill ta på dig, kyssa dig.
Tyvärr träffar jag dig inte mer nu, och det plågar mig så.
Ledsen att jag alltid är så stel och knäpp runt dig, men jag är verkligen attraherad av dig. När vi är i samma rum är det svårt för mig att tänka på annat än just det.