Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
1325201513114102822512
1325201513114102822512
Till personen som kallar sig "omtänksam" -
Det verkar som att du utelämnar något i din historia. Har denna tjej blockat dig så finns det troligtvis en god anledning bakom det beslutet.
Har du behandlat henne väl? Varit anständig, ärlig och inte för på? Tjejer gillar i regel inte när män är för närgångna med snack eller beröring. Det osar desperation och dålig impulskontroll om såna typer.
Varenda människa jag försöker mig på att dejta skiter det sig väldigt fort med av varierande anledningar. Det känns nästan som att livet undanröjer fel personer för att någon annan väntar på mig. Får mig att tänka på dig. Men det känns osannolikt för då hade det redan hänt?
Till sign "kanske" vad intressant. Allt är tydligen ditt fel också!? Ditt och bara ditt. Som för mig enligt sign Viilis. Som upplyser mig om att "tjejer gillar i regel inte när män är för närgångna med snack eller beröring. Det osar desperation och dålig impulskontroll om såna typer. "
Well. Tack för din lektion. Hur vet du, by the way, Viliis, att jag är en man? Det vill säga en enligt dig, desperat, snackig, närgången typ (man) med dålig impulskontroll, och som troligtvis även gjort henne jag skriver om illa och därför har hon blockerat mig...Därför förtjänar jag hennes tystnad...Inget kunde vara mer fel.
Men strunt samma. Som andra också antytt här i tråden tycker jag du verkar rätt otrevlig i din attityd mot andra. Tråden är inte till för att debattera, eller för att förklara sakernas tillstånd för dig. Tråden är till för att skriva av sig. Lätta sitt hjärta. Skriva det smset som en vill, men kanske av olika anledningar inte kan/vågar, till en person.
Fridens liljor! :)
692020142512125
6 Dagar ......
Världens bästa lösning på ens egna problem - fly ifrån dem. Funkar alltid. Eller nåt..