Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Orm
Orm
Lägg ner teatern så kan vi prata.
Jag hatar dig mer än något annat på jorden för hur jävligt du behandlat mig och hoppas att du aldrig kommer tillbaka.
Försvinn från jordens yta så ingen mer behöver möta den hjärtlösa psykopat du verkligen är och förmodligen alltid varit.
I höst är jag fri att prata igen och då kommer jag att berätta sanningen för alla om vad du har gjort.
Nånting säger mig att du ljuger. Du är inte i rätt skick för nåt sånt. Du hade inte orkat hålla på som förr. Du har fördärvat dig själv för mycket vid det här laget.
Det är bara ett test från dig. Du kan visst inte närma dig folk på ett mer normalt sätt än så.
Din sorgliga bluffmakare.
Mytomaner är roliga och inbillningssjuka. Som om de skulle orka lyfta ett finger med den fysiken.
Lögnare som knappt ids resa sig från flottindränkta fåtöljen för att nå med de lika flottiga fingrarna till chipsen och ölburk.
Och kom inte dragandes med en massa falska påståenden om kärlek. Du vet inte ett jävla dyft om vad sann kärlek innebär. Sjuka jävel. Psykopater behandlar folk på det vidriga sätt du behandlat mig.
Busted din vidrige fan.
Ledsamt att avsluta med en tjejkompis men jag såg inget annat val. Vi är lite för olika och inte på samma mognadsnivå.
Det kändes som att jag umgicks med ett barn många gånger och inte en vuxen, jämställd väninna. Du behöver ta dig ur din inlärda hjälplöshet och börja ta mer ansvar för ditt liv. Först då kanske vi kan ses igen.
Knarka och sup vidare du. Det har ju funkat så bra hittills Bra sätt att stänga av. Mycket mer bekvämt än att ta sig i kragen och göra det rätta.