Inlägg från: Anonym (Kärleken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kärleken)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

För mig känns det som att du är liksom nöjd att ha en flickvän and thats it. Du är inte kär i mig som person, du är kär i tanken att inte vara själv. Om du älskade mig som individ skulle jag inte behöva förklara för dig hur man uppskattar och uppvaktar en annan människa. Och jag har aldrig känt mig som en sexig, uppskattad och åtrådd kvinna i den här relationen, för jag måste lära upp dig hur du kan visa att du älskar mig. Men jag börjar tappa respekten för mig själv, jag ger så mycket men får inte det jag förtjänar tillbaks, jag känner mig som en dörrmatta och tagen för givet. Det är som att jag tigger kärlek från dig och det tär på mig. Min största styrka och svaghet är att jag är så förstående, du får till och med dåligt samvete för jag är så förstående men du gör inget åt saken. Jag förtjänar bättre

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!