Anonym (Sanningen) skrev 2019-09-22 18:37:32 följande:
Som en fd älskarinna kan jag bara säga att han fortfarande ger henne falska förhoppningar, därför ger hon inte upp. Den är en man som leker med två kvinnor.
Ja det skulle man kunna tro...men jag vet genom eget detektivarbete att så inte är fallet.
Älskarinnan sa till min man att hon aldrig kommer ge upp förhoppningen att det ska bli de. Tragiskt...gå vidare, säger jag.
Hon sa till min man att hon lägger ut offentliga inlägg på fb så han ska kunna läsa när de inte har kontakt på annat sätt. Hon har lagt ut inlägg de senaste åren för att berätta om hur hennes vardag ser ut, hennes stora livsbeslut osv. Hon är streetsmart så hon skriver inläggen till sina fb-vänner, men riktar sig till min man. Hon vill locka honom till sig. Det är jag som läser dessa, inte min man, han vill bara glömma tiden med henne, säger han.
Hon har två! Spotifykonton, ett med sitt riktiga namn och ett hon skapade första gången hon såg min man. Kontot är utan bild och med ett namn som ingen kan komma på. Hon var väldigt tydlig till min man att han skulle gå in och läsa texterna på låtarna hon la ut. Texterna har jag kollat under de här tre åren och hon längtar och trånar. Ger aldrig upp, är buskapet.
Hon vet att hon inte kan kontakta min man, då avslöjar jag det direkt och min man avböjer henne, så hon lockar så min man ska kontakta henne. Hon har inget att förlora på det här, så varför skulle hon sluta? Kanske nappar min man någon dag, kanske hon tänker?
Jag ville med mitt sms i denna tråd skriva av mig. Skulle jag skriva till henne skulle hon inte lyssna ändå. Önskar att hon gick vidare både för hennes och vår skull.