Inlägg från: Anonym (Sonic) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sonic)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Blå) skrev 2019-08-23 18:47:08 följande:

Tillbaka efter semestrarna... Jag är fortfarande galet tänd på dig, men törs inte visa det så tydligt som jag vill. Det finns ögon och öron överallt ju. Kan vi inte ses utanför jobbet? Hur ska jag få dig att förstå att jag vill det?

Du är snygg i blått förresten. Och i alla andra färger :)

Men tänkt t.ex. om den personen du skriver om/till läser detta.. Hur ska den personen i fråga veta att det är till just denne du skriver till? Finns måååånga som har på sig blått ;)
  • Anonym (Sonic)
    Anonym (Blå) skrev 2019-08-25 23:05:21 följande:

Va? Nej, det skulle han givetvis inte veta. Men är det nån som på fullt allvar tror att den andre är här inne och läser? Sorry, inte jag.

Ibland är världen liten. Du behöver inte tro på att han är här inne och läser detta, men för någon enstaka kan det hända. Oavsett om det är en kärlekshälsning eller en total sågning. Man kanske inte fattar att det är till just den personen men you nerver know
  • Anonym (Sonic)

Vill springa fram till Fjortis tjejerna på stan som hänger vid Max, Mc' Donald's och Vasaplan/SEGA RÅTTAN i Umeå och säga "MEN HERRE GUD!, dra ner den där gråamjukis byxan så att Kameltån och blöjrumpan försvinner, ta på dig ett par skor, Adidas/Tommy H/FILA/GANT tofflan är ute för länge sen, dina inpuffade svarta dunjacka får er att se ut som en uppblåst Michelin gubbe och det utsläppta håret i mittbena: du och alla dina kompisar ser exakt likadan ut, vänd på er så kan man inte säga vem som är vem.." och till killarna vill jag slå bort energi drickan och ciggen ur handen på de och säga "kan du inte prata ordentligt eller? Har ingen lärt er prata Svenska? Och lägg ner hela jävla "Ghetto style tugget" det passar dig inte ERIK SVENSSON! Och vad fan är det där för en slags liten handväskan? Gucci? Becknarväska? Det enda du/ni beckna är dåliga betyg i skolämne och beteende! Och sluta spotta snorloskor på hela trottoaren innan jag loskar er alla i ansiktet!

Jag vet , jag vet.. Men nu säger jag någonting annat än alla "jag är smygkär i dig"-trådar. Jag skulle vilja säga detta till de men gör det inte då det är rent etiskt och moralisk fel eftersom jag nu ska vara "den vuxna" vilket jag inte har lust med när jag ser de här Kidsen! (Blää) undrar hur deras föräldrar tänker när de släpper ut de hemifrån.. *ASG* :D

• Anonym (Sonic)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-08-26 22:33:48 följande:

Du har väl själv varit ung och besvärat många i din närhet. Det hör liksom till .. Förstår att det är jobbigt för dig men hur skulle det bli om du vände blicken för att titta på något som inte upprör dig så pass mycket som detta?

Gärna vänt blicken men då jag försöker står där ännu ett nytt "gäng" där alla ser likadana ut och inte verkar kunna prata svenska och beter sig som ett gäng riksmongon
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!