Vill springa fram till Fjortis tjejerna på stan som hänger vid Max, Mc' Donald's och Vasaplan/SEGA RÅTTAN i Umeå och säga "MEN HERRE GUD!, dra ner den där gråamjukis byxan så att Kameltån och blöjrumpan försvinner, ta på dig ett par skor, Adidas/Tommy H/FILA/GANT tofflan är ute för länge sen, dina inpuffade svarta dunjacka får er att se ut som en uppblåst Michelin gubbe och det utsläppta håret i mittbena: du och alla dina kompisar ser exakt likadan ut, vänd på er så kan man inte säga vem som är vem.." och till killarna vill jag slå bort energi drickan och ciggen ur handen på de och säga "kan du inte prata ordentligt eller? Har ingen lärt er prata Svenska? Och lägg ner hela jävla "Ghetto style tugget" det passar dig inte ERIK SVENSSON! Och vad fan är det där för en slags liten handväskan? Gucci? Becknarväska? Det enda du/ni beckna är dåliga betyg i skolämne och beteende! Och sluta spotta snorloskor på hela trottoaren innan jag loskar er alla i ansiktet!
Jag vet , jag vet.. Men nu säger jag någonting annat än alla "jag är smygkär i dig"-trådar. Jag skulle vilja säga detta till de men gör det inte då det är rent etiskt och moralisk fel eftersom jag nu ska vara "den vuxna" vilket jag inte har lust med när jag ser de här Kidsen! (Blää) undrar hur deras föräldrar tänker när de släpper ut de hemifrån.. *ASG* :D