Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Ok :)
Ok :)
Du är ju bara så fixerad vid att det bara finns romantisk/sexuell anknytning.
Visst får man ibland känslor av sällan skådad styrka, speciellt om man som jag inte brukar få det. Men tiden gör att det försvinner och övergår i något annat, de är fortfarande starka och varma men på ett annat sätt. Det är inte sämre utan helt enkelt inte samma.
Notera orden ?vill väl? i texten. Jag hoppas att du förstår och vågar lita på att jag vill dig väl även när du kanske inte visar din bästa sida. Och att jag existerar även vid långa perioder av tystnad... kram
Du är saknad som bra person...
Vi har fler personer än oss att ta hänsyn till i våra liv. Jag finns för dig men först när du aktivt och inte bara indirekt ber om det och då får övriga personer vara informerade. Sedan mår jag inte psykiskt bra av att umgås med dig IRL när du är den du är innan du tagit steget och gjort fallskärmshoppet. Din blick är för hård innan hoppet. Men efter hoppet när turbulensen lagt sig mjuknar blicken. Mitt nervsystem mår inte bra av hårda blickar. Det är komplicerat att förklara men jag har sett det hos andra med liknande problematik. Så vi får ställa in oss på en lång tystnad. Men tänk då på att du då övar dig på det där komplicerade ordet och att jag finns hela tiden...
Jag vet att du är en väldigt intelligent människa och att du själv vet svaret på alla frågorna.
Kram!
Du är så välkommen! Och tack själv <3