Lite svar: Utseendemässigt är du allt jag kan drömma om. Jättesexig och snygg. Vi skulle matcha väldigt bra sexuellt. Innan jag visste att du var du hade jag sparat en massa inlägg från olika forum som bokmärken i min browser, både svenska och ett amerikanskt om sex. Jag tyckte inläggen var så bra att jag kunde skrivit dem själv. Nu förstår jag att du hade skrivit dem alla. Vi tänker likadant. Men det är också det som gör att vi skulle förgöra varandra i en långvarig relation. Det skulle bli en enda lång maktkamp. Jag har sörjt bort förälskelsen. Istället har jag mycket varma omhuldande känslor för dig. Om du någon gång behöver min hjälp så finns jag för dig. Du har mitt nummer. Jag har förstått allt du har varit med om och när jag tänker på det tåras mina ögon. Jag tittar in ibland för att se hur långt du kommit i din personlighetsutveckling och på bara några månader har du gjort stormsteg vilket gör mig stolt. Du har en lång vandring kvar och när man nått målet är det ett livslångt arbete att inte snubbla tillbaka i sina gamla hjulspår. För mig innebar vandringen att jag bytte ut en diagnos på axel 2 till en lindrig en på axel 1. Men det var det värt. Vi får se när vi möts i framtiden. Om inte annat kommer vi nog sammanstråla när du valt samma yrkesbana och inriktning som mig.