Inlägg från: Anonym ((VidVattenfallet)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((VidVattenfallet))

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag vet att du vet att jag gillar dig. Du vet nog att jag vet att du gillar mig. Frågan är vad vi vill göra åt det.

Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-03-20 18:28:46 följande:

Vet du vad du vill göra åt det?

Vilja är kanske fel ord... jag har impulsen att kyssa honom, trycka honom mot en vägg.. men det skulle innebära trubbel för många. Så jag står emot för fredens skull. Vad var det för passning du avböjde länge sen?

Vad betyder det när en man som man har känslor för stirrar på en med allvarliga/sorgsna ögon?

Tyckte du om att äta lunch ihop? Du stirrade i mina ögon med dina fina isgråa ögon, jag kunde inte hålla kvar blicken. Jag är rädd att det syns i mina ögon.. vad jag känner.. det stör mig, att jag är så svag. Hur är det för dig? Jag önskar att vi skulle kunna prata om det.

Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-09 22:02:50 följande:

Jag blev ledsen, samtidigt som jag blev glad. Det kändes jobbigt men samtidigt härligt..

men till den stora frågan, vad vill du ska hända? med oss? Vågar du ta steget? Jag vill att du vågar.. Jag väntar tålmodigt....... på dig.

Jag vill att vi ska ha åtminstone hånglat. Nåt måste du göra efter att du retat upp mitt sug så länge. Du kan inte bara teasea och sen skita i det. Vill du behålla din relation hemma? Då får vi bara hångla och kanske lite mer, sen bli kompisar o typ bra kollegor igen. Vill du inte vara kvar i din relation? Vi kan se om det finns nåt där. Hade vi vart singlar så hade det redan hänt. Jag kan ta steget men hur vet jag att jag inte kränker dig bara? Och att det inte fuckar upp min kollegial relation till dig? Och en fråga till... vad gjorde dig ledsen ?
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-09 23:27:23 följande:

Allt kändes så övermäktigt, därav min känsla.

Haha hångla? Länge sedan man hörde det ordet .. hade aldrig tackat nej till en kyss ... den lever dock fortfarande kvar i min fantasi, än så länge..

Jag är redo att ta steget och se vart det leder oss.. vi är båda upptagna men är du redo så är jag också det ;) Det är dock mycket som står på spel så jag tror inte att du törs ;) Eller jag kanske har missbedömt dig?

skulle aldrig bli kränkt oavsett.. mest smickrad!

............ jag hade precis börjat sova bra om nätterna igen...
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-09 23:27:23 följande:

Allt kändes så övermäktigt, därav min känsla.

Haha hångla? Länge sedan man hörde det ordet .. hade aldrig tackat nej till en kyss ... den lever dock fortfarande kvar i min fantasi, än så länge..

Jag är redo att ta steget och se vart det leder oss.. vi är båda upptagna men är du redo så är jag också det ;) Det är dock mycket som står på spel så jag tror inte att du törs ;) Eller jag kanske har missbedömt dig?

skulle aldrig bli kränkt oavsett.. mest smickrad!

Mmmm, jag var på väg över idag men blev brutalt ****blockad. Synd ;)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 18:27:57 följande:

Det såg inte ut som att du var på väg till mig .. Du gick till alla andra.. tyvärr!

Jasså! Ville mest vänta tills vi var ensamma på kontoret, vilket vi nästan var, i en minut typ. Så kom det nån in igen. Vill inte vara klängig..
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 20:06:03 följande:

Var vi? Hade varit härligt om vi varit ensamma.. Då känner jag mig allra mest trygg. Då kan ingen se det jag känner... bara du!

Det är då jag inte är så kaxig. Lätt att vara närainpå skrytsam när många är omkring... men idag när sista kollegan gick började mina händer darra. När jag tog ett steg så blev jag avbruten av nästa kollega som bestämde sig för att dyka upp helt random. Kanske var det ödet?
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 20:44:17 följande:

Har aldrig upplevt dig som den kaxiga typen. Enbart trygg, lugn och vältalig.

Ja kanske var det ödet? Eller bara ett skyll .. för att du inte är modig nog att ta det steget ;)

Haha det är verkligen inte jag. Men ja, det e läskigt det där med att öppna pandoraas ask
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-10 22:19:28 följande:

Det förstod jag redan ;)

Ja, men ändå så blir man så frestad att göra det. Men hade jag haft mer att gå på så hade jag nog tagit det steget. Att ta lite mer plats och våga. Men det känns som att känslorna har svalnat... inte från min sida men från hens sida. Jag hoppas jag har fel men är rädd för att min känsla stämmer... tyvärr. Bara acceptera läger och gå vidare....

Är du en person som inte tar för mycket plats? I det avseendet är du lik killen jag tänker på. Du nämnde tidigare att din crush skulle ta ytterligare ett steg. Låter som om hon redan har tagit ett tydligt steg nångång, visat dig var hon står?Eller han. Gillar du när hen jagar dig kanske, att du inte svarar på närmanden ;)
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2019-05-12 16:27:13 följande:

Jag vill lära känna personen först och se vart det leder. Det är flera gånger där jag känt att jag velat berätta men det har inte funnits rätt tidpunkt för det. Skulle personen visa mer .... så skulle jag faktiskt ta modet att berätta. Det är ett givande och tagande.

Får se om du tackar nej till en kyss imorgon, om tillfället ges ska jag komma över och trycka dig mot närmaste hårda yta. Men jag vill ha tid att dra ut lite på det om det händer. Du är för sexig för en snabb puss ;)

Aaaargh. Vi var ensamma! Varför slösade jag tid på annat istället!! Nästa gång ska jag fokusera på rätt sak.

Jag kommer att sakna dig i veckan. Jag vill vara med dig, jag vill prata om städer vi vart i och ställen man vill till, äta lunch, prata mer.. den kramen du gav mig idag, du kan inte förneka det som finns mellan oss... du bryr dig om mig. Det gör mig så varm inombords.

Anonym (Ribba) skrev 2019-05-20 21:57:29 följande:

Jag ångrar allt, önskar jag aldrig träffat dig. Allt var lättare innan du kom in i mitt liv. Nu saknar jag nånting som aldrig fanns, som aldrig kunde bli. Jag går sönder, älskar dig och hatar dig min M.

Oj, vad har hänt mellan er? Är det verkligen så kört?

Jag önskar er alla lycka till med era modiga beslut. Slå till nu, smek deras hand, lägg armen om deras midja, gör deras dag. Rapportera sen! Jag blev bränd, det fanns inga sådana intentioner från hans sida, fick jag reda på ett tag sen. Men vi är ok kompisar på jobbet, så det fortsätter nog så även om mitt hjärta tog lite stryk.

Jag såg tydligt hur mitt försök boostade hans ego, även om mitt ego fick sig en rejäl törn. Tänk om jag tappat min mojo :(

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!