Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Anonym (Chefen) skrev 2012-04-11 18:42:53 följande:
Du, det är något jag skulle vilja berätta för dig. Men det är ruskigt förbjudet och väldigt privat. Jag värdesätter dig otroligt mycket som en kollega och vill inte förstöra det så jag borde inte skriva det här. Men den nakna sanningen är att jag är så otroligt attraherad av dig. Du har nog inte märkt så mycket av det, jag är ju en rätt behärskad person i min yrkesroll. Dessutom är jag din chef och man och det kan så lätt bli alldeles fel. Samtidigt har jag bara ett liv och jag vill inte sitta och ångra att jag aldrig berättade något.Jag har förbjudna tankar om dig, drömmer om dig på nätterna och är livrädd för att jag ska säga ditt namn i sömnen. Ibland tänker jag också på hur de skulle vara om vi levde ihop. Du är ju inte bara en otroligt söt sexbomb, du är ju också en helt underbar person.
Så nu är det sagt och jag vet egentligen inte vad jag hoppas ska hända. Känns bara skönt att ha fått det ur dig. Om du nu bara tycker det här är jobbigt och pinsamt, var inte orolig - jag ska aldrig nämna det igen och jag lovar att om du så vill så fortsätter vårt superproffsiga och seriösa yrkesförhållande som vanligt
Fast han är ju gift och inte alls sån som person tror jag.