Inlägg från: Anonym (Hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmmm)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

till min mamma:
    mamma, du vet att jag tkr att du är den bästa mamman i hela världen, men jag tkr att det är så jobbigt när jag måste vara din mamma. när du tigger pengar av mig varje dag för att ha råd med ditt drickande. det är kränkande för mig att få höra allt det du ställer till mig. jag skäms över dig, mamma. och jag önskar bara att du kunde bli normal igen. vara som en mamma ska.

till exet:
    du, det är bäst att vi slutar umgås. jag förstår att du bara är med mig för att du inte har bättre för dig. no matter what, även om du är kär i mig fortfarande. det är skumt. och jag känner mig utnyttjad av dig. hajar du inte det?  du kmr hit, du vet hur jag funkar, trycker på mina ömma punkter och ja. sen är det slut.

till min sk kompis:
    hörru, hur kan man kalla sig bästis ena veckan och sen inte höra av sig? jag tkr det är jävligt skumt. ärligt talat så förstår jag inte vad du håller på med. jag trodde vi var tighta. plötsligt har du bytt ut mig. varför? vad hände med våra sommarplaner?       

• Anonym (Hmmm)

Jag har väl ett jag vill skicka till min kk, men faktiskt inte vågar!

"Vad är det du vill egentligen?! Jag förstår inte vad du vill. Är vi bara kks eller något mer? Du pratar med dina vänner om mig? Och nu har du presenterat mig för dem, och dessutom varit otrevlig mot en av mina polare för att du trodde han ville mer? Är vi kks eller vill du mer?"

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!