Inlägg från: Anonym (fd närmaste vän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fd närmaste vän)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min fd närmaste vän:

Jag hoppas du fått det barn du hett längtat efter. Att allt gick bra. Att de du valde framför mig faktiskt också ställde upp när det verkligen gällde och att om det inte gick bra att de även fanns där då!

Jag hoppas du lever ett lyckligt liv och att dina drömmar besannas.

Och jag hoppas du slutat följa mig runt fl och läsa vad jag skriver - du gick din väg och jag min väg, låt det vara så.

Jag saknar dig men jag kommer aldrig att lita på dig igen tyvärr. Du var en stor del av mitt liv men du ljög för mig och du vet att det är det värsta man kan göra enligt mig. Men jag saknar dig ändå.

Undrar hur det är med dig. Tänker på dig ibland.

Ibland funderar jag på om vi skulle prata ut men jag vet ju att jag aldrig litar på dig så vad är det då för mening med att prata om det som hände Jag skulle aldrig ställa upp på samma sätt igen heller.

Vi har båda gått vidare även om vi tänker på varandra. Du har ditt liv med din familj och jag har mitt med min familj. Du är småbarnsmamma, du har att göra

Jag hoppas dina andra s.k vänner ställer upp och försöker kompensera för det som de (den) förstörde.

Önskar delvis att jag aldrig lärt känna dig, då hade jag inte haft stunder då jag saknar dig.

Anonym (meh) skrev 2012-06-04 23:54:47 följande:
    Det var inte läge att skriva det här till dig eftersom du är så trött och har så mycket annat. Jag ljög inte när jag skrev att jag älskar dig. Jag gör det. Men förut hade jag kunnat raka av mig håret om du bad mig, eller något annat lika knäppt. Jag hade kanske lagt fram mina argument för dig att lyssna på men hade du stått fast vid det hade jag följt. Den förtrollningen är bruten. Så om du nu längtar, om det snart är vi igen... var ska vi ta vid? Jag har inte längre kontakt med det där. Jag måste börja om från början älskling. Nästan som om vi skulle träffas för första gången. Jag måste känna in dig. Se om du väcker knäsvagheten igen. Se om min kropp nästan automatiskt lutar sig mot dig och pannan finner sin plats. Vågar jag någonsin det igen? Orkar jag? Ikväll är jag fylld med tvivel. Där tvivel finns finns inte tilliten. Tilliten var ju nyckeln. Nu kan jag inte lita på att jag ser en framtid eller förlorar mig i drömmar. Nu är jag på min vakt. Det är nog bra för mig. Men är det bra för oss?
    Du beskriver så väl vad jag också känner just nu. Jag önskar att jag kunde hoppas men hoppet dog och med det försvann stora delar av kärleken för jag litar inte just nu, inte efter så många besvikelser.

Jag hoppas det ordnar sig för er.

Saknar dig. Har till o med drömt om dig och bebisen. Fast jag vet att det är bäst som det är nu, du lever ditt liv och jag lever mitt liv.

Du finns här, kanske läser du detta, kanske inte. Jag önskar att det inte hänt men som du vet så tror jag på att allt sker av en anledning även fast jag saknar dig.

Varför saknar jag dig? Vi lever helt olika liv nu. Skulle aldrig hamna i synk igen.
    Ska göra den där operationen. Ifall du läser och undrar.

Visst saknar jag dig men så länge den andra finns i ditt liv är jag inte intresserad

Dumpa den som förstörde för oss och kontakta mig igen så ska jag överväga om det finns nåt kvar att bygga på

Var är du nu? Vandrar du med dina älskade hundar? Sitter du på ett moln och tittar ner på oss? Eller finns du i närheten?

Var du än är hoppas jag du har ro och lugn och får må bra.

Till min värk:

Jag är tacksam för att du lärt mig ödmjukhet men nu när du har det kan du väl dra åt helvete

Varför kan jag inte sluta undra hur du har det. Det är nästan 1,5 år sen vi slutade prata med varandra. Men jag hoppas du är lycklig och att du inte låter henne förstöra mer för dig

Jag funderar... Finns mycket som gick snett... Vet inte om det kan repareras

Jag tänker fortfarande. Överväger. Men det du störde dig på finns kvar.. det jag störde mig på finns säkerligen också kvar. Vet inte om det är lönt att riskera att såras så igen. Hur ska jag någonsin kunna lita på dig igen?!

Räck ut en hand igen, berätta om du börjat jobba igen, har ett liv utanför familjen - jag behöver veta om ditt liv om jag ska våga ge det en chans igen

Berätta vad det innebär att du vet vem inte finns i ditt liv., är all kontakt helt bruten? eller träffas ni ändå  nån gång om året eller pratar i telefon? Jag måste veta, du vet att jag inte litar på dig :(

Anonym skrev 2012-10-08 11:47:32 följande:

Hmm dra du åt helvete i stället för gott , o ta din hand med dig.skulle jag svarat om det va till mig.
    Men nu är det inte till dig men det skulle inte förvåna mig om du numera är den  f.d vännen, svider att bli bortvald eller hur....
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!