Inlägg från: Anonym (TRÖTT PÅ DIG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Är så satans trött på att du alltid tar för givet att alla andra ska lösa dina problem... Åh det som stör mig mest att du först kommer till mig och när jag inte hjälper dig automatiskt vänder dig till honom.. Du vet att han gör det fast att det kostar för oss oxå och vi får snåla in..

Precis som ikväll...Blev ju så irriterad att jag bara svara dig kort innan jag loggade ut...  

• Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 00:15:12 följande:
    vill du sluta med hämndaktiga o hotfulla inlägg,inte för att jag har med saken att göra ,det är otrevligt att läsa om dina planer.
    Men va det inte just det som var meningen med den här tråden att man skulle få skriva just det där man inte klarade av att säga??? Eller har jag missförstått??
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 09:07:11 följande:
     jag antar att det gäller din kille  , jo det  e klart du kan säga det , men ta sånt i ansiktet på dom det gäller ....eller gå vidare
    Nej du det gäller inte min kille , han har jag ett gott förhållande till, jag är inte den som har skrivit dom inläggen jag skrev nr 1604..

Men allt man skriver här kan man ju ta med den det gäller.. Men det var ju just därför tråden skapades för att man skulle skriva av sig..
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 09:41:55 följande:
    varför blandar du dig så fall om det inte gäller dig själv , du skriver ju som det gäller dig själv .om du nu har det så bra , vad gnäller du då för.
    jag blandade mig i för att jag tycker att det var en onödig kommentar.. Men jag ber om ursäkt om jag trampat dig på tårna!
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 09:51:55 följande:
    jag förstår , nej du har inte trampat på mig ....Gladdet e väl då någon annan som trampat dig på tårna i såfall  genom sanning såfall.Gladlägg ner nu
    Ha ha ha Skrattande har säkerlige hänt i mina dagar :) Själv sökte jag upp tråden för att inte trampa ngn på tårna med min sanning.. Men efter samtal med min kära man så har vi bestämt att vi säger nej den här gången så idag känns allt toppen Glad
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 10:25:07 följande:
    ingen som lägger sig i sig vad du och din man gör ialla fall.det e er buisness...Glad
    Så bra då utvecklar jag inte den buisnessen Flört Ha ha ha..
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)

Ta du ditt jävla smilande och försvinn ur min synvinkel.. Du irriterar mig till den milda grad att jag vill torka golvet med ditt ansikte kära svägerska..

• Anonym (TRÖTT PÅ DIG)

Du suger all energi från mig och jag får rysningar bara jag ser dig.. Att du försöker få alla andra att vända sig mot mig, funkar inte har du inte fattat det än?? Det är du som kommer stå där ensam.. Som jag sagt , skrivit , skrikit.. JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DIG FÖRSVINN UR MITT LIV

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!