Inlägg från: Anonym (Jag vet allt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag vet allt)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du är så jävla blåst som tror att du kommer kunna komma undan med allt smusslande och ljugande igen...Men jag har lärt mig min läxa, denna gången tänker jag inte berätta att jag vet om vad som pågår utan jag bara spelar med så länge...Har varit nära att försäga mig flera gånger men håller tillbaka...
    Du tror att du är så anonym när du skriver här och skickar dina mail och sms men inte den här gången...Jag vet allt enda skillanden är att nu vet du inte att jag vet!!!!
    Det ska bli så skönt att se din min när du kommer krypande tillbaka och tror att du kan ställa allt tillrätta, då är jag redan 1000 steg före dig...

Du har haft massor av chanser att vara ärlig mot mig men inte en enda gång har du varit det. Du kommer att få precis det du förtjänar, och jag kommer att dra med även henne i fallet. Bara så du vet! Sådär, logga på igen nu och skriv lite till, det känns verkligen toppen att läsa dina innersta känslor här       

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!