• Anonym (.)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Gå ut ikväll och umgås, drick, dansa, ni som kan.. Försök glömma och Ha kul ikväll istället.. LIVET är kort.. Kanske livet blir lite bättre imorgon eller kanske inte.. Men ni får inte vet om ni sitter inne och är bittra..

• Anonym (.)
    Anonym (Chefen) skrev 2012-04-11 18:42:53 följande:
    Så nu är det sagt och jag vet egentligen inte vad jag hoppas ska hända. Känns bara skönt att ha fått det ur dig. Om du nu bara tycker det här är jobbigt och pinsamt, var inte orolig - jag ska aldrig nämna det igen och jag lovar att om du så vill så fortsätter vårt superproffsiga och seriösa yrkesförhållande som vanligt

Oh... Tanken är kittlande.. Har fantiserat om dig oxå.. Var inte feg nu utan skicka ett sms så får vi se vart det leder... ;)

• Anonym (.)

Till Anne . . .
    Jag vill vara mer än din vän.. Vi har känt varann i några månader nu.Vet inte om du tänker samma sak om mig men jag tycker du är en väldigt trevlig och söt tjej. Otroligt intelligent och med samma sorts humor som mig...
    Tänker på dig - Tänker på hur det skulle vara att kyssa dig..

• Anonym (.)

Din HELVETES JÄVLA okänsliga SKIT! Hur fan kan du vräka ur dig en sån sak! Och detta ska komma från en person som inte varit där för sina barn utan bara fokuserat på sin karriär och jagat kvinnor. Fått barnvakt hit och dit för att härja som en jävla alkis! Jag/vi har fan torkat spyor efter dig!  Vad har du bidragit till egentligen? Du fattar inte ens att du sårade med en sån kommentar men vet du...? Härefter kan du leva ditt jävla golfknullarpensionärsliv med din nya bäst fan du vill. Kommer inte ha tid för jag vill fan inte ha dig här igen ELLER hälsa på. När du sitter där ensam och undrar varför jag inte hör av mig kan du ju kanske fundera på hur du behandlat oss!! Have a fuckin nice life

• Anonym (.)

.. Och när jag ändå fortsätter så kan jag ju tillägga att du är så jävla pinsam med dina rasistkommentarer och översittarfasoner. Du tror att du är sååå rolig och mycket bättre än alla andra. Fy fan vad jag har fått skämts för dig. Du vet ju för fan inte ens hur man beter sig i ett rum!
    Mina barn ska fan hållas så långt borta från dig som det går.

Hälsningar din son

• Anonym (.)
    Anonym skrev 2012-04-24 10:01:19 följande:

Jag hoppas så innerligt att du hör av dig snart! Jag vet att jag sa att vi inte borde ha någon kontakt, men egentligen är ju det det enda jag vill. Men jag vill att du hör av dig först ibland, att du engagerar dig och verkligen visar att du bryr dig.
    Vi vet inte vad som händer imorgon, snälla, låt inte bara dagarna passera. Hör av dig!  

Var detta på nyårsnatten.. ?
  • Anonym (.)

L : Har kvar ditt rosa peace-armband och lite annat men inte ditt nummer...

• Anonym (.)
    Anonym skrev 2012-04-30 16:48:37 följande:
    Hoppas du funnit det du sökte  Rynkar på näsan
    Nej.. That was a long time ago.. Kanske mata elden med det?
  • Anonym (.)
    Anonym skrev 2012-05-06 23:54:27 följande:
    Han har sambo och barn och vi har inte haft kontakt på nåra år!
    Och vad är det som hindrar din nyfikenhet..? Ett litet tips till alla er här inatt : Steg 1# Skaffa ett kontantkort Steg#2 Skriv ditt sms : State your claim! Steg# 3 Tala ut privat. what´s the harm. Lägg korten på borden.!!! Ni kanske blir Besvikna, ni kanske blir positivt överraskade Flört Now Do it!!!! Lycka till! Drömmer
  • Anonym (.)

ive u a chance
    to reflect
    its been days
    don´t really care
    youre almost there honey
    do what u must

I move on
    words Prophetic
    i adjust
    maybe smile
    dont mean I really care
    do what i must

seem to understand
    that i won´t
    that´s good
    cause i won´t
    i just don´t
    care

• Anonym (.)

in all of this
    i liked the fragrance the best
    the fan in the ceiling
    whisps out the last
    fragments of liqour
    what she said
    why you are U so kind?

excercise
    forced friendly behaviour
    trying to feel
    yeah I swallowed the lies
    within this matrix
    never have to wait
    It´s starts over again and again
    its like the week before
    i don´t understand
    what it means
    until it´s too late

• Anonym (.)

Hade JAG vetat vad jag om dig nu hade jag aldrig gjort som jag gjorde.. Förlåt. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!