Inlägg från: CeciliaMaria82 |Visa alla inlägg
  • CeciliaMaria82

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

• CeciliaMaria82

Jag är så mycket bättre än dig, du bara kallar mig fula ord när vi facebookat med varandra! Jag är äntligen fri från dig min så kallade f.d bästa vän! Du kan inte trycka ner mig längre!

Är ledsen för att du kämpat med att kunna få barn men skulle du fråga skulle jag elakt säga att det är rätt åt dig!

Jag var ärlig och sa din pojkvän som numera är din sambo var otrogen på nätet, tacken jag fick var att du aldrig mer ville ha kontakt med mig!

Du kallade min sambo för svartsjuk bara för att han brydde sig om mig! Du hade ett bråkigt förhållande och lät det gå ut över mig skämms!

Har kastat skit på varandra via fb, nu har jag gått vidare och lämnat dig för sista gången och det känns underbart!

Jag är fri från ditt nedtryckande sätt mot mig, det vet du! Jag fick sagt allt jag ville i sista mailet!

Du är kvar med en otrogen skit och inser det inte ens, jag lider med dig i tystnaden!

En gång var vi bästa vänner och nu hoppas jag att vi aldrig mer kommer att ses

Gör vi det kommer jag le falskt mot dig och fjanta upp mig bara för att ge dig fingret bakom din rygg

• CeciliaMaria82

Tack älskling för all hjälp och glädje som du ger mig! För att du skjutsar mig till bussen trots att du har sovmorgon, hjälper till här hemma, fixar en garderob till mig, betalar fast jag vill! Du gör allt för mig och ändå så sitter det en tanke i mitt huvud... Haha du gör bara detta för ditt dåliga samvete för att du är otrogen! Jag går ofta och oroar mig för det!
    Jag borde vara världens lyckligaste med dig och bebisen men ändå så gnager den tanken hos mig! Skäms på mig om jag har fel

• CeciliaMaria82

Älskling vill du göra slag i saken, bli man och hustru, planera för ett till barn snart! Du är underbar och gör mig så lycklig! Vill vi alla 3 ska ha samma efternamn snart, vill inte planera mer, bara göra det!

• CeciliaMaria82

Till min bebis
    Tycker du är världens underbaraste, finaste, sötaste, bästA som finns utan tvekan!
    Nu är du 7,5 månader och jag älskar dig mer för varje dag om det är möjligt.
    Jag gör allt för dig, hoppasbara att du inte blir bortskämd!
    Tack för att du förgyller mitt liv med en massa glädje, skratt och galenskaper, 5 min ifrån dig känns som en evighet, synd jag inte kan ha med dig överallt!
    Ville bara berätta vad du betyder för mig även om du inte förstår det ännu så kanske du känner iaf lite av min enorma kärlek till dig!/ mamma

• CeciliaMaria82

Till den snygga läkaren

Oj oj vad du klämde och kände på mig, jag gillade det, vad tyckte du? Det ingår i ditt jobb men jag njöt! Vad skulle min sambo säga om det? Förbjudet men trevlig tanke men skulle aldrig vara otrogen mot min man som jag älskar!

• CeciliaMaria82

Till min kära kropp som fött fram de bästa och vackraste mest underbara barn som finns. Nu är det dax igen kära kropp att bli gravid, hör du det, nu kör vi, om du inte fattade det för typ 6 månader sen så gör det nu! Din för evigt kära kropp!

• CeciliaMaria82

Snälla mens dyk inte upp, du är 3 dagar sen, säg mig, är det för att jag är gravid?
    Ska testa imorgon äntligen!

Till sambon
    Jag kan visst köra bil även om jag gjort ett gravtest, är ingen dålig chaufför, så sluta! Fast du har en poäng som jag inte kommer erkänns för dig!

• CeciliaMaria82

Varför låter du vår 1,5åriga dotter sitta och titta på tv så fort hon är ledig från förskolan, du tycker bara hon är till besvär så fort hon inte vill, för faan skärp dig, hon vill leka med dig, inte bli tystad när hon ropar på dig. Snart exploderar jag över hur lite du vill vara med henne och ändå har du mage att fråga om du är en bra pappa. Du blir arg när jag inte svarar och ännu argare skulle du säkert bli om jag sa du är usel ;(

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!