Inlägg från: Anonym (Alegra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alegra)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Intressant att läsa på FL, eftersom man får svar på frågor som man inte få IRL samtidigt kan det vara tufft att läsa vad folk verkligen tycker om en. Jag vill faktiskt inte minnas att jag var så väldigt ”på” och bjudit ut mig, men men...  Iaf bra att du berättate det för din fru (hoppas ni hade det riktigt roligt hemma) och så vill jag absolut inte att du få skämmas för dina känslor för mig… Däremot blev jag väldigt glad att du känner dig så smickrad, strålande sätt att få ökat självförtroende, och jag blir alltid glad när jag får någon att må bra… Hur som helst. Jag hade gott om folk i mitt liv som lekte med mig, så jag är inte särskilt sugen att träffa en till. Idag letar jag efter (vill bli hittat av) någon som inte bara vill leka utan som verkligen menar allvar. Du är definitivt inte den där mannen. Jag trodde verkligen du var annorlunda. Det var det som drog som en magnet, men det är nog jag som är en av dem som aldrig kommer att lära sig någonting. Jag är en idiot och du är perfekt på att leka... Får nog jobba extra hårt på mig i framtiden…

Giller absolut inte att du hänger ut mitt känsloliv här och det på ett sätt som passar dig bäst. Absolute NO-GO!!! Och du undrade om DU kan lita på mig... Det finns inga ord för hur besviken jag är på dig och samtidigt är jag så himla glad för att det inte ha hänt någont mellan oss. Det hade jag visst också kunnat läsa om här... 

• Anonym (Alegra)

Tack, det här var precis den reaktionen man förväntar sig i en situation där man blottläggar sina känslor och visar sig svag. Känner mig som världens största idiot. Nej förlåt, jag är världens största idiot.

• Anonym (Alegra)

Ett tyst farväl. Då var sagan slut. Kommer sakna dig.

• Anonym (Alegra)

Thank you Göran! But your princess is in another castle! You´re not a viktim. You´re the creator. There shall be NO MORE PAIN! STOP!!!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!