Inlägg från: Anonym (tänkarn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tänkarn)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till C

Du är så fin, så spännande och så charmig! Fan jag tänker på dej hela tiden! Blir så lycklig varje gång du skickar ett sms! Det är synd att vi inte träffats tidigare, då hade kankse saker sett annorlunda ut! Men nu är det som det är och jag tror aldrig att det kommer bli annorlunda än så här, jag älskar min man men det är dej jag tänker på innan jag somnar och dej som ja tänker på när jag vaknar, det är något med dej som lockar och jag skulle så gärna vilja ge efter för lockelsen!
    Men jag är inte sådan och inte du heller, ingen av oss är beredd att riskera det vi har, egentligen. Men skulle det vara så farligt? Skulle det vara så hemskt med bara en liten stunds förbjuden närhet? Ja, tyvärr. Men du finns i mina tankar och jag i dina det vet jag, du säger alltid så fina saker och du gör mej otroligt glad!

Kram!

• Anonym (tänkarn)

Jag saknar dej så fruktansvärt mycket! Jag förstår inte hur du kan ha en sådan enorm påverkan på mej! Jag är kär i dej det är jag! Det är hemskt att jag känner så! Jag har ju min man, men du ger mej något jag aldrig kommer få från honom och det är bekräftelse på att jag är viktig och jag betyder något och att jag är vacker.. Du är så fruktansvärt fin och hade jag inte hamnat så långt ner i saker och ting med min man med hus och två barn varav den ena är alldeles färsk. Då hade det varit du! Bara du! Jag är övertygad om att ett liv med dej skulle göra att mitt liv var fulländat. Du är så fin. Snälla försvinn aldrig ifrån mej, finns där, alltid! Någon dag tror jag att du kommer få kyssen du vill ha och som jag så gärna vill ge dej. Ditt leende, dina ögon och dina otroligt fina ord trollbinder mej! Någon gång, någon dag, någon timma, så kommer jag att vara bara din. Vänta på mej.. :-*

• Anonym (tänkarn)

Jag är ledsen... ledsen att det blev såhär och jävligt ledsen att allt du säger är rätt.. jag kan verkligen inte hjälpa det och ja jag har blivit beroende och det gör ont i mej att inte få göra det utan att såra dej. det var bättre innan, innan du visste något, då sårade jag dej inte ialf.

• Anonym (tänkarn)

Hej älskling (min man) Jag älskar dej så otroligt mycket, det vet du, men faktum är, jag älskar honom oxå men på ett annat sätt kanske.. Knäppt va? Du är den jag älskar den jag vill leva med. Men han har kommit att bli någon jag älskar. Om än inte på samma sätt som jag älskar dej. Jag vet att han och du nog aldrig kommer bli helt sams, men när han ringer dej, snälla prata med honom! Det är inte jag som bett honom utan han har sagt det själv! Jag vill inte förlora dej men jag vill inte förlora honom heller. Jag vill bara leva med dej ingen annan, ingen får mej att känna som du! Du är så jävla vacker och fin! Men snälla försök ang honom.. Han är inget hot. Och till honom Hej vännen. Du vet att jag älskar dej, det har jag sagt till dej, jag skulle kunna umgås med dej jämt. Är så ledsen att det blivit såhär! Jag har saknat dej så mycket.. När jag varit ensam har jag ibland gråtit för att jag har saknat dej så att det gjort ont. När du frågade idag om det bara är vänskapskänslor jag har för dej, så ja det är "bara" det. Men jag vill aldrig förlora dej! Du betyder så mycket för mej! Egentligen skulle jag kunna skriva detta till dej. Men känns ändå bättre att inte göra det på riktigt. Du måste reda ut det med din sambo. Du kan inte leva såhär vännen.. Jag finns här, du kan alltid komma till mej, varesej du behöver skratta eller gråta hos någon. Rätt märkligt att känna att mammatigern i mej väcks till liv för dej och bara vill skydda dej och hjälpa dej när du är tillräkligt gammal för att va min pappa. Men hjälp mej nu, ska vi kunna vara vänner måste du oxå hjälpa mej att övertyga min man att det är min vän du är och inte någon älskare även att du och jag har väldigt djupa känslor för varandra!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!