Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Sms nummer ett "din pojkvän var otrogen mot dig"

Sms nummer två "Jag är ledsen för att du mår dåligt. Men du mår alltid dåligt! Och jag orkar inte med det mer. Jag vill inte svara i telefonen när du ringer för jag vet att du bara ska prata om alla saker som suger i ditt liv! Du är en sån jävla energitjuv! Ryck upp dig för helvete!"

Sms nummer tre "Jag älskar dig och bryr mig verkligen om dig men din kille är ett äckel. Du vet det, jag vet det. Om du ska vara med honom så orkar jag inte lyssna mer på det dåliga han gör. Du har gjort ditt val...lev med det!"

Sms nummer fyra "Pappa, jag vill inte ha dig i mitt liv längre. Jag vill kunna leva mitt liv som jag vill." 

• Anonym (Hmm)

Till min man:

Tror inte att jag vill vara gift med dig längre, orkar inte med alla våra ekonomiska bekymmer som jag skyller på dig, hur lat du är och inget gör hemma, går plockar efter dig som om du vore 3år gammal, blir så förbannad när du bara ligger på din feta röv och kollar på TV.  Orkar fan inte tjata om grejer som är så självklara att ta hand om tillsammans, du borde veta vad som ska göras efter 11år tillsammans, borde inte vara en överraskning men du verkar helt enkelt inte bry dig för det är ju så synd om dig för att du måste gå upp så tidigt till ditt jobb, men att jag jobbar 10-15tim övertid varje månad men ändå är ledig 14dagar i månaden verkar vara, enligt dig,  ett legitimt sätt att slippa göra nåt hemma, är du avundsjuk eller, på att jag är ledig så mkt?

Drar mig för åka att åka hem från jobbet för jag orkar inte se dig, jobbar så mkt övertid det går för att du ska sova när jag komer hem så jag slipper prata med dig. Orkar inte höra om alla ointressanta sportgrejer du ska förklara för mig hela tiden och din besserwisser attityd.  Det kryper av obehag i mig varje gång du tar i mig.

Har börjat sms:a med en annan kille som skickade ett sms fel här för ett tag sen, vi har haft telefonsex flera gånger och sms:ar varandra alla vardagar. Ska träffa honom när jag åker tills hans stad nästa vecka och jag har inte ens dåligt samvete för det.

Vet att jag inte kan ta upp skiljsmässa just nu av vissa anledningar men det kommer nog att bli så längre fram om inget drastigt händer.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Hmm) skrev 2011-11-05 14:37:05 följande:

Till min man:

Tror inte att jag vill vara gift med dig längre, orkar inte med alla våra ekonomiska bekymmer som jag skyller på dig, hur lat du är och inget gör hemma, går plockar efter dig som om du vore 3år gammal, blir så förbannad när du bara ligger på din feta röv och kollar på TV.  Orkar fan inte tjata om grejer som är så självklara att ta hand om tillsammans, du borde veta vad som ska göras efter 11år tillsammans, borde inte vara en överraskning men du verkar helt enkelt inte bry dig för det är ju så synd om dig för att du måste gå upp så tidigt till ditt jobb, men att jag jobbar 10-15tim övertid varje månad men ändå är ledig 14dagar i månaden verkar vara, enligt dig,  ett legitimt sätt att slippa göra nåt hemma, är du avundsjuk eller, på att jag är ledig så mkt?

Drar mig för åka att åka hem från jobbet för jag orkar inte se dig, jobbar så mkt övertid det går för att du ska sova när jag komer hem så jag slipper prata med dig. Orkar inte höra om alla ointressanta sportgrejer du ska förklara för mig hela tiden och din besserwisser attityd.  Det kryper av obehag i mig varje gång du tar i mig.

Har börjat sms:a med en annan kille som skickade ett sms fel här för ett tag sen, vi har haft telefonsex flera gånger och sms:ar varandra alla vardagar. Ska träffa honom när jag åker tills hans stad nästa vecka och jag har inte ens dåligt samvete för det.

Vet att jag inte kan ta upp skiljsmässa just nu av vissa anledningar men det kommer nog att bli så längre fram om inget drastigt händer.

En vän sa idag att du måste lämna honom för att jag ser att du inte mår bra.
     Men vi kan inte sälja ett halvfärdigt hus så jag får väl stå ut ett tag till, kanske blir det bättre, jag vet inte, men jag vågar heller inte prata om vad jag tycker är fel, för du är mkt bättre än jag på argumentera, så jag hamnar alltid i underläge och det slutar alltid med att jag blir boven.
    Men jag önskar att den dagen kommer då jag faktiskt vågar säga vad jag tycker egentligen till dig, med bara tre ord, jag vill skiljas! Det hoppas jag att klarar av att säga någon dag.
  • Anonym (hmm)

Till min kära inneboende och fd KK som jag dessutom lyckades bli gravid med. 

"Eftersom du inte fattar så får jag väl tala klarspråk. Jag älskar dig så förbannat mycket, men jag kan inte skaffa barn med någon som jag bara bor ihop med och som enbart ser mig som vän. Även om det innebär att jag måste genomgå den där aborten som jag verkligen inte vill göra.  Jag vill ha ett liv med någon som faktiskt kan älska mig, inte bara vara med mig för att det är bekvämt tills du hittar någon som passar. Efter att ha bott ihop i ett år nu, så borde du väl veta vad du vill. JAG måste få veta om inte annat."

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2013-03-24 19:06:00 följande:
    "Något i mig känner så otroligt mycket för dig, jag vet inte varför, kanske för att du är ett hopplöst fall som jag tagit under mina vingar och gillar utmaningen. Men annars så äter du upp mig inifrån. Jag vill lämna dig, men jag står inte ut med tanken att vara utan dig nu när jag är så van vid att ha dig i mitt liv.
    I en relation ger man väl varandra komplimanger och bekräftelse? Tydligen inte DU! Få in i din jävla ärthjärna hur mycket det tär att känna som att man bor med en kompis!
    Att vi ska ha barn ihop gör inte det hela bättre. Nog för att jag vet att du kommer bli bästa pappan någonsin, och alltid finnas där och ställa upp för vårat barn, men jag står fan inte ut med det här längre!
    Jag hatar att älska dig, I´m heartbroken =(   "
    Det där låter som det jag skulle behöva skriva/säga till karln som sitter jämte mig Förvånad
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!