Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
till min närmaste tjejkompis:
Åh din dumma fan! Kan du inte fatta hur jävla dumt och korkat det är att slösa tid på någon som S? Han har redan fått dig att gråta floder, han har förolämpat dig och tillochmed hotat dig! Varför försöker du ens få en relation med en människa som behandlar dig värre än hundskit? Du borde säga till på skarpen åt honom att dra dit pepparn växer och lämna dig ifred! Jag vet att man inte kan bestämma över vem man älskar, men ibland får man helt enkelt stänga av motorn till hjärtat och köra på med hjärnan istället. Du vet mycket väl att han inte förtjänar dig och att du kan få så mycket bättre än honom. Massor med kramar till dig gumman <3
Till killen som tjejkompis är så kär i:
Du ditt genomruttna as! Jag önskar dig allt ont och allt lidande som finns på denna jord. Jag önskar någon misshandlar dig så brutalt att du dör och sedan återupplivar dig enbart för att hyvla bort huden från din kropp och sedan slänga dig i syra! Jag hoppas en rabiessmittad hund kommer och biter av kuken av dig och att du förblöder sakta och smärtsamt. Jag hatar dig så innerligt för allting elakt du sagt och gjort min min vän, jag ber för den dag då du blir överkörd av en bil för att sedan bli mosad av en långtradare! Dö ditt jävla as och lämna henne ifred! Du förtjänar inte henne, du förtjänar inte ens att andas samma luft som henne! Du är en sorglig ursäkt till människa!