Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
När jag gjorde slut så lät jag dig gå på om hur jag inte uppskattade dig eftersom jag liksom "alla tjejer" hade en massa orealistiska romantiska förväntningar om hur killar och relationer skall vara. Du fick till och med fantisera lite om hur jag skulle komma på bättre tankar i framtiden. Du blev trots allt dumpad och jag tänkte att jag kunde bjuda på att du fick rädda ditt ömtåliga ego.
Egentligen hade jag velat säga något i den här stilen:
Jag förstår att du tycker att vi hade ett fantastiskt förhållande och passar jättebra ihop. Du fick ju vara med en attraktiv, smart och trevlig tjej. Ett riktigt fynd, om jag får säga det själv.
Jag för min del var ihop med en person som gapade och tjurade som en barnunge när något gick honom emot. Ibland av ingen anledning alls. En trist slacker vars främsta ambition i livet var att vara aaaaavslappnad. En uppblåst besserwisser som i sjäkva verket hade rätt stora brister i både intelligens och allmänbildning. Gud, vad less jag var på dina korkade utläggningar som jag förväntades beundra!
Allvarligt talat, vad tror du att en attraktiv, smart och trevlig tjej får ut av att vara med en sådan typ? Om det är någon som tänker orealistiskt så är det faktiskt du.