Inlägg från: Anonym (S-pappa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S-pappa)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (det sista du ser) skrev 2011-10-23 16:37:57 följande:
    till mannen utan ansikte

jag undrar ibland vem du är. men mest undrar jag vad du gör. hur ditt liv ser ut. om du har barn. jag undrar om du någonsin tänker på mig. om du någonsin undrar vad det blev av mig. om du någonsin undrar över konsekvenserna av det du gjorde.

den dag du dör hoppas jag att mitt 4åriga ansikte förvridet i skräck är det sista du ser. att mitt skrik när du våldtar mig på en skitig matta är det som följer dig genom evigheten.

tills dess önskar jag dig inget annat än lidande.
    Usch, jag blir fysiskt illamående när jag läser detta. Jag har en 4-årig dotter (som iofs mår bra) och hennes mamma är psykotisk med vanföreställningar, vägrar vård och tar hem killar som för att hålla undan demonerna. Kanske bara en tidsfråga innan min dotter har samma upplevelse som du...

Jag har gjort allt vad jag kan för att hon ska söka vård, jag har till och med kört henne till psyk-akuten men hon vägrar acceptera att det hon upplever inte är verkligt.

Om jag skulle skriva ett mejl eller SMS som jag inte vågar skicka, så är det detta:

"Det kanske vore bäst om du tog ditt liv. Så kan jag, dina föräldrar och din dotter få gå vidare med våra."
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!