• Thaleya

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2011-11-06 21:37:19 följande:

Till killen jag är sååååå intresserad av:

Är då så svårt att tala klarspråk och säga om du är intresserad eller inte? Vi verkar ju passa så bra ihop! Jag får extremt dubbla signaler från dig och det vore enklare om du åtminstone sa vad du känner så att jag slipper undra!
    Jag har ångest inför att vi kommer att träffas ute på fredag och samtidigt kommer jag må ännu värre om vi inte gör det. Om jag redan har gjort bort mig så kan du väl säga det! Nej jag vill inte ha ett svar på varken det eller det här sms:et om du inte svarar att du längtar efter mig lika mycket som jag längtar efter dig!
    Förresten - glöm att jag skrev det här! 

Åh fy fasiken vad jag känner igen mig i det här smset, har många gånger varit i den här situationen.
    Lycka till!
  • Thaleya
    Anonym skrev 2011-11-06 22:54:53 följande:
    Det där skulle kunna vara till mitt ex/killen. Vet inte ens vad jag ska kalla honom... =(
    samma här, skickade iväg ett bestäm dig sms till mitt ex/kk/ragg/den det aldrig blev nått med.
    Då ångrade jag mig lite att jag skickade det.
    Fik nått allmänt, du är en jättesnäll och fin men som det är just nu så har jag inte sådana känslor, jag vill fortfarande vara vän med dig ... bla bla bla.

ett år senare blev vi kk's. och två år senare så hittade jag min nuvarande sambo. tror dock att han blev kär i mig runt den tiden, men då var det för sent. kunde inte sitta och vänta på honom hela mitt liv.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!