• Sephrenia89

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min pappa:
    "Även om jag inte visar med en endaste min hur jag känner och mår oftast så gör det sjukt jävla ont att din nya kvinnas vuxna barn går före mig i alla avseenden, att köra en soffa en mil ifrån er är omöjligt men att åka 40 mil med ett helt bohag för hennes son är tydligen enkelt som fan. Även om vi inte vart som ler och långhalm på många år gör det faktiskt även ont att det finns bilder på hennes barn och barnbarn överallt och jag finns inte överhuvudtaget, en enda bild finns det som jag själv tagit på ett äpple ni har som en canvas ovanför teven som skvallrar om mig men den skulle lika gärna kunnat vara tagen av den där systersonen som är så duktig som jag måste bara träffa för han har nämligen gått utomlands på fotoskola och har vernissage trots att han bara är ett år äldre än mig och är såååå bra... tack för att jag får hälsa på ibland och känna hur obetydlig jag är för er familj i form av enastående ointresse generellt" 

• Sephrenia89

såklart hennes systerson... glömde nämnas

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!