Inlägg från: Anonym (ojoj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ojoj)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till mitt ex som dumpade mig via sms:

Sluta att skriva att du saknar mig och vill ha mig tillbaka. Du har fattat ditt beslut och fått dina chanser som du inte har tagit vara på så vad mer kan jag göra. Lämna mig i fred så både du och jag kan gå vidare. Jag mår dåligt varje gång du skriver till mig just nu. Vill bara skrika rätt ut. Att du inte fattar att du gör allt värre när du gör så här.

• Anonym (ojoj)
    Anonym skrev 2011-10-25 20:50:45 följande:
    Hur gammal är han? Mitt ex gör samma sak.... =(

han är 31, trodde han vara mer mogen men inte då

de är inte lätt eller roligt när dom gör så här 
  • Anonym (ojoj)
    Anonym skrev 2011-10-25 22:11:39 följande:
    Okej, trodde samma sak om mitt ex att han skulle vara lite mer mogen men icke då och han är snart 34!

nej, det är det inte och det är skit svårt! Vill ditt ex bli ihop igen eller?

Kram till dig!

Jo han vill ju de, han inser väl vad han har gått misste om. Synd för han att han inte skötte sig rätt första gången.

Kram till dig med!  
  • Anonym (ojoj)
    Anonym skrev 2011-10-26 12:13:28 följande:
    Okej, det vill min med! Så vi ska försöka prata ut idag men han är så omogen som jag tänker nog inte ta tillbaks honom för jag har ett annat ragg. Jo, det är jätte synd att dom gör så där. Trodde aldrig att 30 pulsare skulle var så här omogna!

Kramar!

Nä man ska aldrig sluta att förvånas över folk. 
    Har varit med nu om att bli dumpad via sms två gånger i rad av två olika killar, å de värsta är att dom är helt ovetandes om varann men dom fyller år på samma dag samma månad samma år, så jag börjar ju fundera. Tänker då inte bli ihop med nån till som har samma födelsedata som dessa två haha ...... 
  • Anonym (ojoj)
    Anonym skrev 2011-10-26 22:25:47 följande:
    Det stämmer ju som du säger. Ojojoj :O två gånger?! Så dom är lika gamla? Det är ju helt otroligt att dom fyller år på samma dag och är födda på samma år! haha. Du får väl akta dig för killar som är födda det datumet haha :P

Haha ja vad är oddsen att han hittar två killar efter varann som är född samma datum så där. Måste som börja fråga killen de första jag gör vilket år och datum han är född på för att se om de är nått att ha haha
  • Anonym (ojoj)

låg men en gammal kompis flickvän på midsommarnatten i hans trädgard när han sov (tror ja)
    är svårt attraherad av henne nu samtidigt är det en gammal vän som bla bla bla.........
    dessutom ringer hon och hoppas att vi "ska höras igen"

så:X vill så gärna se dig igen.. har bara tänkt på dig sedan lördas eller sluta charma mig så förbannat;)   
    och till min förra flickvän: lär dig stava tll Ö D M J U K H E T och förstå(läs livserfarenhet)  dess innebörd, men det är klart sånt skaffar
    man ju  och du är ju inte så gammal.. och klipp navelsrängen, din mor bara förstör för dig inse det!!!

min sons mor: gott att vi kan prata igen  fast du sviker din son konstant fortfarande...

• Anonym (ojoj)

Du är fortfarande helt underbar
    Du är så snäll mot mig
    Jag tycker om dig väldigt mkt..

//To de choppa

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!