Inlägg från: Anonym (Sur och arg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sur och arg)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min chef
    Jag vet att du vill väl, men nu har det blivit så jäkla fel.
    En av mina underbara kolleger är på väg att lämna oss till vår konkurrent, på väg in i väggen, du överlämnar hela ansvaret på min kollega att ta samtalen om min arbetssituation med en projektledare som är känd för att driva sin projektgrupp så folk går in i väggen. Dessutom har du troligen försökt underminera min kollega innan en
    Du lät inte mig bli projektledare för att projekt, där jag hade full kompetens och skulle kunna reda ut sörjan. Jag är känd för att reda ut just den typen av processer som havererat. Jag har bra kommunikation med den myndighet som det berör och dessutom så är väl kunnig om processerna och dessutom har jag arbetat på det företaget i 7 år.
    Den ni satte där har bara kompetens om en litet område och inte där det rasat och känner bara till en liten del av företagets uppdrag, jag känner till mer.

• Anonym (Sur och arg)

Fortsätter.

Du har försökt att underminera min kollega innan en eventuell anställning, genom att prata med släktingar som arbetar där.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!