Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till min sambos ex....
Ser du inte att erat barn har problem? Varför blundar du för det? Du har ju precis samma problematik som h*n har...Snacka om att förneka....Sen är du en dålig morsa som alltid lämnar bort ditt barn så fort du är lite täppt i näsan..Och nej..hur mycket du än försöker kommer du aldrig att bli som jag..SLUTA EFTERAPA MIG....Det är inte smickrande..det är SJUKT....Och kom INTE till mig och säg hur JAG ska vara som förälder när du misslyckas så totalt med ditt egna barn...Och du ...vissa ska inte få skaffa barn...så jag håller tummarna för att du inte skaffar ett till med din nya sambo....Du kan inte ens ta hand om det barnet du har...,som du förövrigt inte ens har vårdnaden om...utan bara umgängesrätt...
Till pappa
Längtar efter att få krypa upp i din famn...Saknar dig så mycket...du är det bästa som finns i mitt liv..men jag vågar inte ta steget till att ringa dig och säga det...
Till ett "ex"
Ångrar mig...Varför blev det inte som du sa? Jag får skylla mig själv..Jag hade allt..men jag kastade bort det...Saknar dig så enormt mycket.. Fortfarande lite smått kär i dig.