Inlägg från: Anonym (Fri) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fri)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till mitt ex:
    Jag hade redan träffat min nya innan jag lämnade dig. Men jag var rädd för vad du skulle göra när jag gjorde slut. Du sa att du tyckte att våra tre år var bortkastade, men vet du vad? Det var inte du som blev psykiskt misshandlad! Enda anledningen till att jag stannade så länge med dig var av rädsla. Det enda jag saknar är din mamma, som var min fasta punkt i helvetet jag levde i.

Till hans mamma:
    Jag saknar dig! Du har betytt så oerhört mycket för mig, jag hoppas att du vet det.

Till ett strul:
    Var du verkligen inte kär i mig? För jag var kär i dig, men när du sa som du gjorde så fegade jag ur. Jag undrar vad som skulle ha hänt om vi hade fortsatt.

Till en "vän":
    Jag orkar inte mer nu, du får mig att må dåligt. Så från och med nu skiter jag i dig. Ha ett bra liv!

Till en annan vän:
    Jag saknar dig! Jag hatar det faktum att vi växte ifrån varandra när jag fick barn. Jag vågar inte återuppta kontakten igen, förlåt.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!