Inlägg från: Anonym (Bobsterkvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bobsterkvinna)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Bra tråd!

Till en " kompis " : Jag är så sjukt trött på dig. Fatta att jag inte vill umgås med dig. Du tar min energi och är så negativ och ska alltid veta bäst.

Till min bästa vän: Jag älskar dig som fan men jag är så trött på att lyssna på dina klagosånger.
    Du är en sån bra person, varför fattar du inte det? Det är så synd att du låter olika män bestämma ditt värde.

Till mitt syskon: Väx upp för fan!

• Anonym (Bobsterkvinna)
    Anonym (det sista du ser) skrev 2011-10-23 16:37:57 följande:
    till mannen utan ansikte

jag undrar ibland vem du är. men mest undrar jag vad du gör. hur ditt liv ser ut. om du har barn. jag undrar om du någonsin tänker på mig. om du någonsin undrar vad det blev av mig. om du någonsin undrar över konsekvenserna av det du gjorde.

den dag du dör hoppas jag att mitt 4åriga ansikte förvridet i skräck är det sista du ser. att mitt skrik när du våldtar mig på en skitig matta är det som följer dig genom evigheten.

tills dess önskar jag dig inget annat än lidande.
    Ditt inlägg...usch blev så ledsen när jag såg det, fy fan för det jävla svinet som gjorde så mot dig, önskar dig all lycka och vill krama den där lilla fyraåringen och radera det hon / han just varit med om.

varma stora kramar
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!