Inlägg från: Anonym (en liten fling) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en liten fling)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min kollega:

Du är så jäkla sexig med silverstrimmor vid tinningarna och muskulösa underarmar så jag bara vill gå förbi din stol och nafsa dig i nacken och ha sex med dig på skrivbordet.

Men nu är jag lyckligt gift så det kommer tyvärr aldrig att hända...skit också...

Jag önskar vi vore själva i din lägenhet herr X, jag hade aldrig sagt något om du ville leka lite med mig.

Anonym skrev 2012-06-02 01:09:31 följande:
    Ok...min fru är ju hemma nu....
    No no no, Mr X är helt singel, lämnad av min väninna. Jag skulle gärna plåstra om honom lite när hon nu är så elak.

Fan vad jag är less och lessen på dig, min så kallade vän.

Du behöver inte vänta på inbjudan till min nästa födelsedag för du kommer inte att få en. Men du lär väl inte sakna mig heller eftersom du aldrig hör av dig.

När du är död så kommer jag att skratta.

Om jag lägger tre heldagar, bil och släp och handlar möbler och mat för 7000 spänn vid din flytt, skulle du kunna orka höra av dig sen eller?

/besviken vän

Men vad håller du på med egentligen?

Det är en prestation att få underbetyg på vårt jobb, så du kanske skulle försöka lägga på ett kol?

Din jävla oförskämda franska bondlurk! Jag säger snart upp mig rakt av utan att ha nytt jobb klart! Skrikandes

Men andra intervju i veckan, så vi får väl se vem som skrattar sist...

Vi har känt varandra i 25 år och kommer troligen aldrig att ha ihop det. Det är du alldeles för moralisk för och jag vet att jag inte heller vill såra min partner.

Men attan också att jag ska behöva dö nyfiken! Solig

Varför har du tappat bort att meddela dig till mig, jag vill ju så gärna ha dig?

Jag vet varelser som ligger på botten av en damm och försöker andas som är till mer nytta för världen än du.

Du borde be ett träd om ursäkt varje dag för att du förbrukar syre.

Så bara- skärpning! För helvete!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!