Inlägg från: Anonym (Dottern) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dottern)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag hatar dig mamma, inte bara för att du tvingade mig att ha blöja för att jag kissade i sängen ibland, men också för att du inte kunde låta bli att ta kort på mig i min förnedring. Du njöt av dte och jag krympte som människa. Hittade bilderna när jag städade upp efter dig och kom ihåg hur det var.
  • Anonym (Dottern)

Varför har du varit sjuk i nästan hela mitt liv, vi hr försökt att hjälpa dig och lagt in dig på sjukhus men när du kommer ut igen blir det bara samma sak. Varför tar du inte dina mediciner så du kan vara mormor till mina barn och inte bara vara någon som dyker upp en gång om året. Hatar när du ringer och är full eller tagit massa skit. Vill bara ha min mamma tillbaka.

• Anonym (Dottern)

Varför tar allt 20 min för dig och två för mig, får göra allt på jobbet själv. Ska bli så skönt när jag slipper dettta jobb och och börja på annat..

• Anonym (dottern)

Till min pappa (som gick bort 2008)

Jag saknar dig så!
    Det tar längre och längre tid mellan gångerna, men fortfarande kommer jag på mig själv med handen halvvägs till mobilen när jag vill ringa till dig. Har inte raderat ditt nummer från sim-kortet ännu.
    Jag önskar att du hade fått träffa din dotterdotter. Hon är ljuvlig och skulle behöva en morfar! Du skulle fullkomligen älska henne. 

Det jobbiga börjar snart ta slut, dödsboet ska snart lösas upp. Önskar att jag hade dig här som kunde förklara svåra saker för mig, så där som du alltid gjorde.

Jag saknar dig! 

• Anonym (Dottern)

Hej pappa! Vi har inte pratat på snart 6 år. Jag får inte sakna dig, men det gör jag. Jag får inte älska dig, men det gör jag. Jag saknar den trygghet du gav. Trots att du misshandlade mig både psykiskt och fysiskt. Jag saknar dina kramar när du ångrade dig. När du stod på dina bara knän och sa förlåt. Du har gjort så mycket dumt. Mer dumt än många andra, men jag saknar dig. Jag saknar de fina stunderna när allt var bra. Jag saknar tiden när vi var en familj. Jag har ingen att prata med. Berättar jag det här för någon så tror dom att jag är helt knäpp. Det gör så ont i mig att du är en så hemsk människa. Att du gjort allt det där som stod i tidningarna. Att det var dig dom sökte efter på Efterlyst. När jag vittnade emot dig skar det i mitt hjärta. Varje ord jag sa gjorde så ont. Jag ville bara få krypa upp i din famn igen och känna mig trygg. Men jag berättade allt. Jag berättade för barnens skull. Kanske också för din skull. Önskar att allt som hänt var en mardröm, och att min fina snälla pappa skulle komma tillbaka. Han som busade med oss som barn. Han som inte var alkohol påverkad. Han som inte tog droger. Men stunderna är få. Alldeles för få. Till mina barn måste jag säga att du är död. Jag skulle aldrig vilja riskera att de söker upp dig. Jag kommer säga att du var en fin och omtänksam pappa. För inte kan jag berätta att deras morfar är en dömd pedofil...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!