Inlägg från: Anonym (Sviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sviken)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

det här är då till min fd vän.

Jag är är så arg på dig, fattar INTE hur du kan stå och försöka ragga på MIN kille framför mig???!!!!!! HAR DU INGEN SKAM I KROPPEN??!! du vet mkt väl att vi hade varit ett par i två år! så kom inte och ljug, att stå på krogen och försöka att se snygg ut och försöka ragga på honom, DU  ÄR SÅ JÄVLA PATETISKT!!!  Jag trodde att vi var vänner då men tydligen inte! För mig är det helt sjukt att du kunde göra nått sådant mot din vän. Du var hemma hos oss, vi bjöd dig på middag, fira nyår, och var det här tacken????? När hans lillasyster kommer fram till mig på krogen (jag är på dansgolvet) och säger att du raggar på honom, DÅ SKÄMS JAG.
    Bara så att du vet så hatar jag dig, du ska akta dig för mig för en vacker dag om jag ser dig igen så ska jag säga rakt ut allt jag tycker om dig...

men juste, du förlorade allt under den här tiden. med all rätt!! Tro mig han vill inte ha dig för han tycker du är ful - och vi är fortfarande tillsammans, vi bor i hus och i sommar ska vi ha en bebisverkstad här, du kommer aldrig få honom. JÄVLA HOMEWRECKER!!

• Anonym (Sviken)

Till min gamle "vän":

Varför var vår vänskap helt plötsligt inget värd efter hela 25 år? Varför gjorde du som du gjorde och hörde sen aldrig av dig ens med den minsta lilla ursäkt? Brydde du dig egentligen aldrig om mig under alla dessa år-låtsades du bara?  

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!