Anonym (Realisten) skrev 2011-10-29 19:45:32 följande:
Hm... du kanske lämnade ute vissa saker när du berättade om ditt sms? Annars låter det ju inte sådär jättepositivt för dig... Han undrar varför du har tänkt på honom (han blir överraskad, undrar varför du tänker på honom när han knappt kom ihåg vem du är) och sen undrade han varför du ville veta vad han skulle göra ikväll (antingen är han lite trög som inte förstår att du ville ses, eller också undrar han varför du vill veta vad han ska hitta på, så att han kan se till att ni absolut inte stöter ihop någonstans). Det är min tolkning iaf... Tyvärr! hade han velat träffa så hade han skrivt typ att jag ska göra det och det, vill du bli med/ska vi träffas. Inte ifrågasatt varför du ville veta det. Hade jag varit du hade jag lagt ner honom. Men jag har ju inte läst ditt sms, kanske uttryckte han sig helt annorlunda mot hur du beskrev smset här. Hoppas det! .)
Hmm det med att han knappt kommer ihåg vem jag är, det kan jag då rakt tala om att så är det inte för vi har gemensamma vänner + att jag är bästa vän med hans brorsa!
Han hade inte tid och ses ikväll för han är med sin bror o hjälper honom och flytta, det vet jag för jag kommer därfrån själv nu och har hjälpt till lite grann!!!
Anledningen till att vi inte setts på hela sommaren beror på att han har varit sjuk, väldigt sjuk.
Det skrev jag inte i det första inlägget, men det tycker jag inte heller är relevant.. nu har han dock fått hjälp och är på benen igen - därav att jag vågade/kunde smsa honom idag, för innan har han inte svarat på varken sms eller samtal!